AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. [41-KAJL], Postkoloniální literatura [ON2301004, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl přínosný a požadavky přiměřené. Myslím si, že touto formou a s takovým přístupem by se nám některé jiné předměty studovaly mnohem snáz a s větší chutí. Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý výběr knížek a povídek. Nelíbily se mi všechny, ale to asi není možné, zavděčit se všem. Líbilo se mi, že diskuze nad knihami byly jen lehce řízené, prostor dostal, kdo se chtěl vyjádřit. Otázky u zkoušky pak odpovídaly probíraným tématům na seminářích, to jsem ocenila.
Trochu mi vadilo, že jsme si některé handouty museli tisknout doma sami- většina z nás darovala katedře celý balík papírů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborné hodiny literatury, zajímavá témata přednášek i četba. Vyučující je velmi vstřícná a přátelská, vytváří tvůrčí a příjemnou atmosféru nejen při seminářích, ale i u závěrečné zkoušky. Požadavky na obsah i množství učiva a četby nutné ke zkoušce jsou zcela adekvátní a přiměřené, navíc vybraná díla k nastudování byla velmi zajímavá a obohacující. Tento předmět vnímám jako jeden z nejlepších v tomto semestru i ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejlepších předmětů tohoto semestru. Paní doktorka vykládala literaturu srozumitelně a přehledně a výběr povinné literatury mi přišel zajímavý a přínosný.

Děkuji také za příjemnou atmosféru během zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět hodnotím jako přínosný pro mě osobně, s ohledem na budoucí praxi a profesi už ne tolik. Přístup paní magistry Topolovské byl však natolik příjemný, motivující a zajímavý, že ani předmět, který mě přímo nevede k pedagogické činnosti, rozhodně nevnímám jako zbytečný. Velmi příjemný semestr, zcela adekvátní nároky, výborný vyučující. Děkuji!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující k tomuto předmětu přistupuje zodpovědně a snaží se nám předat maximum. Má kritika opět není mířena proti vyučující, nýbrž proti obsahu a předmětu samotnému. Nejmenovaný vyučující z katedry angličtiny řekl na začátku semestru: "Vůbec nerozumím tomu, proč tento předmět v NMgr. studiu vůbec máte." (doslovná citace). Připojuji se k němu a dodávám, že je to další z předmětů, kterým říkám "vyplňovací" v našem oboru.
S probíranými literárními díly se po složení zkoušky nesetká pravděpodobně už nikdy v životě nikdo z nás učitelů, natož pak žáci, které budeme později učit. Uvítal bych, kdybychom místo desítek hodin strávených studiem těchto knížek prezentujících minoritní regionální problémy vzdálených (často neanglofonních) zemí věnovali drahocenný čas studiu toho, jak pomocí literatury učit, která díla jsou pro výuku na SŠ vhodná, jak pracovat s interpretací s žáky atd. Při vší úctě ke katedře a k paní vyučující je nutno říci, že obsah tohoto předmětu jen ubírá drahocenný čas studiu předmětů, které jsou pro zvládnutí ročníku a pozdější výkon povolání klíčové.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK