AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do výuky jazykových prostředků a řečových dovedností [ON2301000, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Požadavky pro splnění předmětu neodpovídají jeho kreditovému ohodnocení - bylo jich opravdu hodně. (Oznámit na poslední hodině, že přeci jen budeme psát test, byla podpásovka.)
Pro studenty by bylo příjemnější, kdyby došlo alespoň k částečné synchronizaci didaktických předmětů na fakultě, nebo přinejmenším na katedře. Stále se někdo diví, že nevíme něco, co nás ještě nikdo neučil (a co se učíme například o pár týdnů později).
Mgr. Karel Žďárek, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do výuky jazykových prostředků a řečových dovedností [ON2301000, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Microteaching, rozbory videí a diskuze ve třídě byly zajímavé a užitečné aktivity, čtení knih (na nichž byl založen test) už tolik ne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Základním nedostatkem předmětu je jeho nízká hodinová dotace. Věřím, že pro budoucí učitele by mělo více hodin strávených přípravou na své budoucí povolání větší přínos než prohlubování znalostí z oblasti lingvistiky. Odučení části hodiny mezi svými spolužáky a vyslechnutí si konstruktivní kritiky jak od nich, tak od vyučujícího, považuji za velice přínosné. I rozbor nahraných hodin byl velmi poučný. Prezentace teorie ovšem probíhala pouze formou samostudia. Vzhledem k tomu, že fakulta i katedra kladou na své studenty dosti vysoké nároky a většina studentů navíc musí ke studiu pracovat aby byla schopná v Praze vyžít, nepovažuji tuto formu výuky teorie za nejšťastnější. Dle mého názoru by bylo vhodnější určité formy vyučovacích metod a to nejdůležitější z obecné teorie odprezentovat během výuky a doplnit tyto informace o potřebné vysvětlení. To ovšem, jak jsem si plně vědom, není s touto hodinovou dotací možné. Je tedy obrovská škoda, že je tomuto předmětu věnováno tak málo času, na úkor jiných, čistě teoretických a do značné míry nepotřebných předmětů, neboť pak by byl předmět ještě přínosnější a lépe by nás připravil na naše budoucí povolání.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK