AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. [41-KPSY], Variabilita a patologie psychického vývoje [OBPS13593, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2014, 2. Ročník, Psychologie, bakalářské
Vyučující Mgr. Jana Mrázková na mě působila velmi sympatickým dojmem, do vyučování byla zapálená a zapojovala poznatky z praxe, což hodnotím velmi kladně a opravdu oceňuji její snahu dát výuce maximum. Bylo vidět, že téma má dobře obsáhlé a snažila se nám ze svých znalostí předat co nejvíce. Navíc mi na zadané úkoly vždy poskytla obsáhlou zpětnou vazbu a tento individuální přístup je velmi příjemný a podnětný, myslím, že přesně tímto způsobem by měla probíhat komunikace mezi studentem a vyučujícím a taktéž tento její přístup hodnotím velmi kladně. Pokud bych měla uvést něco, co by se mohlo změnit, jedná se čistě o pár poznámek k organizaci a struktuře předmětu, které nemají souvislost s přístupem Mgr. Jany Mrázkové, její odvedenou práci opravdu hodnotím na výbornou. Možná by stálo v předmětu upravit některá témata, která se kryjí s tématy některých z předmětů speciální pedagogiky. Pro mě je téma variability a patologie psychického vývoje zajímavé, proto předmět hodnotím jako přínosný, pouze s malými výtky k některým vyučovaným tématům. Dále by asi stálo za to zvážit poměr kreditového ohodnocení a množství požadavků k ukončení. Z mého pohledu hodnotím v předmětu tohoto druhu a zaměření přínosně krátké eseje, podněcující k zamyšlení a reflexi. Zároveň ovšem občas bylo náročné zadané téma nějakým způsobem uchopit, jelikož některé zkušenosti, které byly vyžadovány k reflexi, nám studujícím bohužel zatím chybí. Dále považuji za nešťastné poslední zadaný úkol - zpracování témat do prezentací. Témata sama o sobě byla velmi zajímavá a myslím, že by bylo pro nás přínosnější vyslechnout si je od člověka z praxí a který v nich má přehled. Jednak zpracování takového tématu ve skupinách bylo náročné na organizaci a jednak pak jednotlivá prezentování působila zmateně, zdlouhavě, nudně a nezajímavě, jelikož chyběl odborný náhled a zkušenost a zrovna u těchto témat považuji zkušenost a odbornost za zásadní. Přes tyto výtky předmět hodnotím kladně a považuji ho za významný, s tím, že by mu velmi prospělo, kdyby byly uvedené výtky brány na zřetel a byly do něj při jeho dalším vyučování a strukturaci zapracovány.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2015, 2. Ročník, Psychologie, bakalářské
Vyučující byla magistra Mrázková, která svým humánním a příjemným přístupem dokázala látku jasně vysvětlit a snažila se s námi rozvíjet diskuze na daná témata. Dále nám zajistila exkurze do různých poradenských pracovišť, za což jsem jí moc vděčná. Výuku hodnotím velmi kladně.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK