AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Alena Škaloudová, Ph.D. [41-KPSY], Kvantitativní metodologie I X [OBPS13511, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Jasně a srozumitelně podávané učivo, dostupné materiály pro samostudium či doplnění látky, milý a vstřícný přístup vyučující
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Metodologie je sice neoblíbený předmět, ale výklad doktorky Škaloudové byl většinou pochopitelný, a pokud ne, byla možnost se jí na cokoliv zeptat. Kladně proto hodnotím její vstřícnost a milý přístup. Horší to bylo s oficiálními studijními materiály, které většinou podávaly látku méně srozumitelně, než by šlo, proto bylo často nutné najít si vysvětlení látky jinde. Osobně si také myslím, že předmět je náročnější pro ty, kteří vidí statistiku poprvé, což byla drtivá většina lidí v ročníku - je nutné se průběžně učit a připravovat.
Alena Škaloudová, Ph.D. [41-KPSY], Kvantitativní metodologie I X [OBPS13511, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Výklad byl mnohdy zmatečný, v učebně zastaralý software, takže na to člověk musí přijít sám, předmět je hodnocen málo kredity vzhledem ke své obtížnosti (seminární práce + písemná zkouška + ústní zkouška).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Metodologie je sice neoblíbený předmět, ale výklad doktorky Škaloudové byl většinou pochopitelný, a pokud ne, byla možnost se jí na cokoliv zeptat. Kladně proto hodnotím její vstřícnost a milý přístup. Horší to bylo s oficiálními studijními materiály, které většinou podávaly látku méně srozumitelně, než by šlo, proto bylo často nutné najít si vysvětlení látky jinde. Osobně si také myslím, že předmět je náročnější pro ty, kteří vidí statistiku poprvé, což byla drtivá většina lidí v ročníku - je nutné se tedy průběžně učit a připravovat.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK