Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Vědecký výzkum v psychologii [OBPS13110, přednáška]
Přednášky byly velmi chaotické a výklad hodně nesrozumitelný, což se následně odráželo na účasti studentů na přednáškách, která každým týdnem značně klesala. Pan doktor Klusák působil velmi zmateně a často tak, že neví, o čem chce zrovna mluvit či jak to formulovat, nedovedl předávat znalosti a informace srozumitelně. Byl ale přívětivý a vstřícný.
Pan doktor Klusák byl velmi laskavý a otevřený veškerým dotazům. Dalším plusem jeho přednášek bylo, že se během nich rozebíralo několik konkrétních odborných textů (studentských seminárních prací), což (mně osobně) napomohlo pochopit požadovanou strukturu práce, jejíž sepsání (spolu s docházkou na předmět) bylo podmínkou pro udělení zápočtu. Za hlavní nedostatek předmětu na druhou stranu považuji nesystematičnost předávaných poznatků.
Nepříliš nadšený přístup studentů k předmětu pak byl pravděpodobně dán mírou jeho teoretičnosti. Pokud se chce většina studentů oboru jednou uplatnit v oblasti aplikované psychologie, není příliš s podivem, že budou tento předmět považovat pouze za "něco, co si nezbývá než odchodit". "Získat si" u studentů oblibu k předmětu by jistě dalo zabrat i tomu pro vědecké bádání nejnadšenějšímu pedagogovi.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Vědecký výzkum v psychologii [OBPS13110, seminář]
Přednášky paní doktorky Smetáčkové byly na rozdíl od přednášek doktora Klusáka mnohem přehlednější a srozumitelnější, výklad byl jasný, názorný a informace relevantní k tématům, což velmi pomáhalo k pochopení vědeckých výzkumů. Na otázky odpovídala fundovaně a i motivovala k dalšímu studiu.