|
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
MgA. Jan Pfeiffer, Ph.D. [41-KVV], Výtvarné vyjadřov.prostor. I pro spec. HV,TV.DV [OB7321218, seminář] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské |
Předmět výtvarného vyjadřování se mi velice zamlouval. Ve všech hodinách byla příjemná umělecká, uvolněná atmosféra. Zároveň přítomnost studentky z programu Erasmus byla příjemným zpestřením a myslím, že díky jazykovému vybavení přednášejícího byla pro studentku práce přínosná.
Co se týká práce s hlínou, nejvíce mě bavilo sochat objekty ve skupině. Nejméně pak hned první zadání v semestru, tedy busta druhého člověka. Zdá se mi, že pro studenta, který se s hlínou setkává poprvé (můj případ) je toto zadání příliš obtížné a dochází tak k ztrátě motivace, pro příští práci. Dále oceňuji přítomnost přednášejícího, který pokaždé, když jsem potřebovala poradit, tak dostatečně napomohl k mému dalšímu pokračování. Také vstříctnost a pochopení v případě pozdních příchodů. Velmi ráda jsem tento seminář absolvovala a poprvé v životě tak pracovala se sochařskou hlínou. Tato práce mě obohatila. V budoucnu bych si dokázala představit, že bych podobné činnosti přizpůsobené na kolektiv předškolního věku aplikovala v mé pedagogické praxi. Děkuji. |
doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. [41-KVV], Výtvarné vyjadřov.prostor. I pro spec. HV,TV.DV [OB7321218, seminář] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské |
Opravdu skvělá hodina. Jen kéž bychom měli více času z týdnu, abychom všechno stihli! To je jediný předmět, u kterého jsem dala "souhlasím" na každou otázku. Fakt mi to bavilo a hodně jsem se naučila. |