AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. [41-KPG], Evropská dimenze ve vzdělávání [OB23142020, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět "Evropská dimenze ve vzdělávání" byl zajímavý, obohacující a užitečný. Paní doktorka jej uchopila výborně, protože ze základních/nezbytných informací o Evropské unii přešla přímo k jádru věci, a tak jsme se zabývali skutečně (pro mě často) novými a neotřepanými tématy, která souvisela jak s EU, tak s vyučováním - jaké je a jaké by mohlo být - či s didaktikou, a to při tvorbě modelové aktivity s evropskou tematikou, která mě vážně bavila, navíc jsem ji mohla odprezentovat a dostat na ni pečlivou a promyšlenou zpětnou vazbu. Pozitivně hodnotím i menší exkurzi do Evropského domu, stejně tak i přednášku organizovanou členy nadace ADRA, jež byla inspirativní. Hodiny pod vedením paní doktorky se nikdy nevlekly, ba naopak - byly zábavné, přátelské, otevřené všem názorům a diskusím. Didaktické metody vedení přednášek jsou motivující (sem počítám, mimochodem, i práci v Moodlu), široký rozhled, myšlení v souvislostech či férovost ze strany paní doktorky jsou pak už jen takovou třešničkou na dortu. Díky. :)
Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. [41-KPG], Evropská dimenze ve vzdělávání [OB23142020, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět "Evropská dimenze ve vzdělávání" byl zajímavý, obohacující a užitečný. Paní doktorka jej uchopila výborně, protože ze základních/nezbytných informací o Evropské unii přešla přímo k jádru věci, a tak jsme se zabývali skutečně (pro mě často) novými a neotřepanými tématy, která souvisela jak s EU, tak s vyučováním - jaké je a jaké by mohlo být - či s didaktikou, a to při tvorbě modelové aktivity s evropskou tematikou, která mě vážně bavila, navíc jsem ji mohla odprezentovat a dostat na ni pečlivou a promyšlenou zpětnou vazbu. Pozitivně hodnotím i menší exkurzi do Evropského domu, stejně tak i přednášku organizovanou členy nadace ADRA, jež byla inspirativní. Hodiny pod vedením paní doktorky se nikdy nevlekly, ba naopak - byly zábavné, přátelské, otevřené všem názorům a diskusím. Didaktické metody vedení přednášek jsou motivující (sem počítám, mimochodem, i práci v Moodlu), široký rozhled, myšlení v souvislostech či férovost ze strany paní doktorky jsou pak už jen takovou třešničkou na dortu. Díky. :)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK