AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Veronika Havelková, Ph.D. [41-KMDM], Asistentská praxe z matematiky [OB2310V06, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Asistentská praxe byla pro mne jedním z nejpřínosnějších předmětů na fakultě. Škoda, že je zaměřená pouze na matematiku, rozhodně bych ocenila podobný předmět i z češtiny, angličtiny, případně dalších oborů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento předmět hodně oceňuji, protože je to aktuálně jediný, kde si mohu vyzkoušet skutečnou práci učitele. Vřele bych ho doporučil celeé fakultě, nejen matematickým oborům. Malinko mi k tomu chybí větší žívá diskuze o tématech a problémech na která stedenti během praxí narazí, přeci jenom online forum ještě není příliš zažítý způsob komunikace o problémech školy pro většinu lidí.
Mgr. Anežka Nováková [41-KMDM], Asistentská praxe z matematiky [OB2310V06, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Asistentská praxe na ZŠ Brána Jazyků Mikulandská byla báječná. Tamější paní učitelka je kreativní, podává žákům učivo srozumitelně a nám praktikantkám dávala cenné rady, dělila se s námi o své poznatky a zkušenosti.
Mgr. Veronika Tůmová, Ph.D. [41-KMDM], Asistentská praxe z matematiky [OB2310V06, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.12.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento kurz hodnotím velmi velmi kladně.
Poznala jsem nové lidi, nové děti, vyzkoušela jsem si asistenci (pomoc) slabším i nadaným žákům. Zkusila jsem si na chvíli učit v hodině. Pomáhala jsem opravovat sešity s DÚ nebo se samostatnou prací. Vyráběla jsem pomůcky do hodin. Viděla jsem různé metody a přístupy různých učitelů. Měla jsem možnost sdílet své poznatky s ostatními účastníky kurzu.
Přestože tento kurz není primárně určen studentům Učitelství pro 1. stupeň ZŠ a přestože jsem se bála, že nebudu mít dostatek zkušeností (začátek 2. ročníku), cítím, že mi to dalo nejvíc zkušeností za dosavadní studium. Vybrala jsem si skvělou paní učitelku, která vyhovovala mým představám. Dostala jsem se do 3. třídy ZŠ a viděla mnoho. Nejvíc se mi líbilo, že jsem zažila celý den a pak i týden v jedné třídě a viděla, jak se děti učí. Nejen matematiku, ale i ostatní předměty. Zažila jsem s nimi celou jednu látku. Sledovala jsem, jak je paní učitelka s látkou seznamuje, jak ji s nimi procvičuje a viděla jsem výsledky. To bylo pro mne asi nejdůležitější.
Velmi doporučuji. Já jsem nanejvýš spokojená. Děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jako vyučujícího jsem zde označil Mgr. Veroniku Tůmovou. Nemůžu nezmínit Mgr. Jaroslavu Kloboučkovou, ke které na praxi chodím. Pokud bych měl hodnotit ji jako vyučující, odpovědi by byly na chlup stejné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pro obor Učitelství pro 1. stupeň je tento předmět důležitý v tom, že se setkáte s různými přístupy k matematice, s různými učiteli a s různými učebními metodami.
Já jsem pomáhala celý semestr v jedné třídě, kde jsem po chvíli viděla i výsledky své práce. Pro začínající učitele je to minimálně skvělá příležitost, jak si to učení vyzkoušet.
prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Asistentská praxe z matematiky [OB2310V06, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Obecně velmi pěkný předmět, kde funguje spolupráce se školami a fakultou. Paní docentka je dobře dostupná, i když jsem ji za celou dobu ani jednou neviděl. Zvážil bych jedno krátké setkání, např. na začátku semestru, kdy by všem v krátkosti řekla, o co půjde, předmět by byl daleko osobnější.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK