AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Filip Charvát, M.A. [41-KG], Jazyková cvičení V [OB2307A05, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento semestr mi konečně připadala výuka jazykových cvičení k užitku. Bohužel v minulých semestrech byl předmět orientován pouze na gramatiku a řečové dovednosti nebyly systematicky cvičeny a zároveň studentům nebyla obohacována slovní zásoba (s výjimkou Dr. Broukalové, která na ni díky bohu klade důraz.). Nelíbí se mi, že předmět nemá danou učebnici, do které by student mohl náhlednout a která by udávala směr výuky. Pan doktor se opravdu hodně snažil, abychom v hodinách co nejvíce mluvili a OPRAVOVAL nás, pokud jsme udělali chybu. Zároveň se snažil nám rozšiřovat slovní zásobbu spontánním způsobem, který nás nutil se na výuce efektivně podílet. Výuka jazyka není jen o gramatice a správnosti, ale hlavně o schopnosti se umět vyjadřovat a znát podstatu toho, co je sdělováno - k tomu je třeba neustále rozšiřovat slovní zásobu, na což, z mnou absolutně nepochopitelného důvodu, není obecně v jazykovách cvičeních vůbec dbáno. V režii pana doktoka měla konečně výuka smysl, směr a určitě mě v pouhých 9 lekcích obohatila daleko více. Doufám, že dojde k nějaké změně, kdy budou studenti moci v hodině mluvit a pracovat s jazykem jinak než pasivně aspoň 50% času, jak tomu bylo u pana doktora CHarváta. Nebudu se tajit tím, že sám učím v jazykové škole angličtinu a setkávám se se studenty, kteří jazyk moc dobře neumí, a řešením není gramatika, ale CLT (communicative language teaching) - komunikativní metoda učení jazyků.
Gramatiku se učíme v morfologii a syntaxi 4 semestry, tudíž dva roky výuky, a nevidím důvod, proč zanedbávat MLUVENÍ a slovíčka na úkor korelátu "es", když je probírán v těchto předmětech rovněž. Sylabus je dle mého názoru špatně rozvržen, struktura výuky taky, je třeba zapojit aktuální témata, která mají studentům co říct a o kterých mohou vést diskuze...
Panu doktorovi nemám co vyčíst, zmíněné výtky se týkají obecně platných regulí, které on bohužel neurčuje. Tímto chci doktoru Charvátovi poděkovat za výuku na profesionální úrovni.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Jazyková cvičení V [OB2307A05, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
skvělý předmět, ve kterém se probírají praktické záležitosti a hodně se mluví, což je ve výuce jazyka důležité. byla jsem nadšená, takových předmětů bychom měli mít více
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jeden z nejlepších kurzů v rámci studia na KGER
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zatím první vyučující tohoto předmětu, se kterou jsem měla pocit, že neplýtvám časem. Je škoda, že nevyučuje Jazyková cvičení ve více paralelkách a i v předchozích ročnících.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK