AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Mgr. Catherine Ébert-Zeminová, Ph.D. [41-KFJL], Francouzská literatura přelomu 19. a 20. století [OB2306078, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.08.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Obecným problémem literárních předmětů na KFJL je fakt, že je jim věnováno velice málo času. Výsledkem je, že sice stihneme probrat všechna důležitá díla daného období, ale bohužel spíše povrchně (hlouběji však můžeme dílo poznat pomocí vlastní četby), anebo jich probereme velice málo, zato však se snahou o hlubší rozbor. Semináře paní doktorky Zeminové zapadají do skupiny druhé; musím zmínit její schopnost nekonečně se zaobírat i těmi nejmenšími detaily i jakousi snahu o občasné zapojení studentů to výuky. Problémem tohoto stylu výuky je ovšem absence jakéhosi komplexnějšího rozboru, poznáním díla a stylu daného autora v jeho celistvosti, o což by se v takto krátkém čase literatuře na KFJL věnovaném (dle mého) mělo usilovat. Výsledkem je tedy pocit naprosté zmatenosti v hlavách studentů a v krajním případě odmítáním dalšího, hlubšího poznávání daného literárního období, příp. literatury vůbec. (Ať chceme nebo ne, musíme brát v úvahu, že ne všichni studenti mají jako druhý obor další jazyk, a tudíž třeba nemají k literatuře vyvinutější vztah.)

Tento předmět tedy osobně hodnotím jako prakticky nepřínosný (což je vzhledem k literárnímu období škoda) a nakonec nemohu nezmínit, že paní doktorka ani po třech měsících stále nebyla schopna opravit mou seminární práci (přes mé opětovné urgování), což mě poměrně zaráží.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK