AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Renáta Listíková, Dr. [41-KFJL], Francouzská literatura 19. století I [OB2306074, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento předmět hodnotím velmi kladně. Přednášky byly přehledné a výklad zajímavý. Paní doktorka mě motivovala k systematické domací přípravě a líbil se mi průběh ústní zkoušky (konzultace fiches de lecture, seminární práce, doplňující otázky).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky paní doktorky jsou velmi zajímavé a přínosné, velmi oceňuji powerpointové prezentace, které doprovází přednášku, výklad je proložený zajímavými informacemi, např. o autorovi. Požadavky zápočtu jsou jasně určeny hned na začátku a opravdu velmi oceňuji pokyny k práci, díky které víte jak práci konstruovat a na co nezapomenout. Tyto přednášky mi daly opravdu hodně, děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výuka literatury 19.století byla jasná a srozumitelná. Kladně hodnotím hlavně seminární práci, díky které se mi informace a poznatky spojily a prohloubily, při ústní zkoušce s námi byly probrány i gramatické a syntaktické chyby, což mi přišlo velice užitečné.
Dále zpracování knih, které jsme přečetli se nám bude hodit i dále např. ke státnicím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky z francouzské literatury jsou velmi přehledné, věcné i názorné. Co mě velice baví, to jsou občasné "parenthèse" ze strany paní doktorky, které hodinám dodávají lehkost či další úhel pohledu. Na každou přednášku výborně navazuje cvičení, kde se rozebírá předem zaslaný text (což vnímám skutečně pozitivně, protože si takto lze vyhledat neznámá slovíčka a na cvičení se pak již zabývat vlastním rozborem). Líbí se mi dialog, který na těchto hodinách probíhá, je mi vážně sympatické, že na otázku "Co tím autor myslel?" doopravdy lze odpovídat různě - a nikdo za to nikým neopovrhuje. Na cvičeních je fajn i náhled "jinam" (například do etymologie slov, mýtů, souvisejících literárních směrů...) - člověk zkrátka přemýšlí v souvislostech, což je užitečné a jaksi interdisciplinární. :) Díky.
PhDr. Renáta Listíková, Dr. [41-KFJL], Francouzská literatura 19. století I [OB2306074, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář hodnotím podobně jako přednášku, předmět byl velice přínosný a zajímvý, paní doktorka obohatila nejen mé znalosti v literatuře, ale rozšířila i mou slovní zásobu francouzského jazyka a prohloubila mé znalosti ohledně francouzské historie. Paní doktorka je velmi příjemná a vytváří příjemnou a tvůrčí atmosféru pro práci v hodině. Ukončení předmětu bylo řečeno hned na začátku a navíc jsme měli k dispozici ,,pokyny" ve wordu jak práci vytvořit, které jsou velmi užitečné. Práce byla pro mě velmi přínosná a věřím, že bude přínosná i do budoucna a velmi rozšířila mé znalosti, stejně jako fiches de lecture. Děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky z francouzské literatury jsou velmi přehledné, věcné i názorné. Co mě velice baví, to jsou občasné "parenthèse" ze strany paní doktorky, které hodinám dodávají lehkost či další úhel pohledu. Na každou přednášku výborně navazuje cvičení, kde se rozebírá předem zaslaný text (což vnímám skutečně pozitivně, protože si takto lze vyhledat neznámá slovíčka a na cvičení se pak již zabývat vlastním rozborem). Líbí se mi dialog, který na těchto hodinách probíhá, je mi vážně sympatické, že na otázku "Co tím autor myslel?" doopravdy lze odpovídat různě - a nikdo za to nikým neopovrhuje. Na cvičeních je fajn i náhled "jinam" (například do etymologie slov, mýtů, souvisejících literárních směrů...) - člověk zkrátka přemýšlí v souvislostech, což je užitečné a jaksi interdisciplinární. :) Díky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK