AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Jiří Jančík, Ph.D. [41-KFJL], Morfologie II [OB2306007, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky jsou občas zmatené, kvůli zkrácení na 45 minut, během kterých není možné probrat daná témata. Během seminářů je pak prostor na dotazy i na případné vysvětlení nepochopené látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky pana magistra Jančíka byly srozumitelné a jasné, s řadou příkladů a zajímavostí. Chtěla bych také vyzdvihnout přátelský přístup, který tvoří pozitivní atmosféru, dále opravdu vynikající odbornost. Nad čím bych ale, být vyučujícím, rozhodně přemýšlela (pro ušetření času a větší pozornost studentů při hodinách), je zasílání prezentace před přednáškou na email (pro snadnější orientaci během následující přednášky) či vkládání přednášených materiálů do Moodlu, poněvadž v případě, kdy si píši poznámky (a je jich obvykle opravdu dost), zkrátka zároveň nestačím sledovat vyučujícího, natož nad danou látkou pečlivě přemýšlet, přitom bych chtěla. Jinak děkuji i za cvičení, která korespondují s přednáškami a jsou velmi názorná.
PhDr. Jiří Jančík, Ph.D. [41-KFJL], Morfologie II [OB2306007, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky pana magistra Jančíka byly srozumitelné a jasné, s řadou příkladů a zajímavostí. Chtěla bych také vyzdvihnout přátelský přístup, který tvoří pozitivní atmosféru, dále opravdu vynikající odbornost. Nad čím bych ale, být vyučujícím, rozhodně přemýšlela (pro ušetření času a větší pozornost studentů při hodinách), je zasílání prezentace před přednáškou na email (pro snadnější orientaci během následující přednášky) či vkládání přednášených materiálů do Moodlu, poněvadž v případě, kdy si píši poznámky (a je jich obvykle opravdu dost), zkrátka zároveň nestačím sledovat vyučujícího, natož nad danou látkou pečlivě přemýšlet, přitom bych chtěla. Jinak děkuji i za cvičení, která korespondují s přednáškami a jsou velmi názorná.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK