AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Marcela Vondráčková, Ph.D. [41-KDDD], Dějiny umění I. [OB2305358, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dle mého názoru nadbytečné memorování - ke zkoušce seznam více než 400 děl (u zkoušky nutno uvést autora, název díla, zařazení a dataci) přitom prezentace využívané v přednáškách nejsou dále k dispozici.
Uvítal bych méně biflování a hlubší vhled do tématu, předmět pojmout více kulturně historicky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Ačkoli se tento předmět má věnovat dějinám umění až po 18. století, v průběhu přednášek jsme strávili většinu času s románským a gotickým slohem. Přednášky byly sice strukturované, ale velmi nudné s neustále se opakujícími prvky, velmi teoretické. Zkouška pak sestávala z praktické části, kde jsme měli za úkol poznat dílo a přiřadit název díla, autora, rok vzniku a případně místo, kde se dílo nachází. Takováto činnost od dalšího poznání demotivuje, protože na něj v bezduchém memorování není čas.
Na DU jsem se těšila, protože mě toto téma zajímá, ale kdybych se dříve neúčastnila kurzů pro průvodce měla bych velké problémy zkoušku zvládnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Myslím, že na přednášky chodilo málo lidí z toho důvodu, že byly přednášeny poněkud encyklopedickým způsobem, který nevede k lepšímu poznání a ani k motivaci.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK