AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Edvard Ehler, Ph.D. [41-KBES], Anatomie a morfologie člověka [OB2302003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přístup k veškerým nám potřebným materiálům Anatomie a morfologie člověka, potažmo k cvičení - vedeném panem Mgr. Edvardem Ehlerem, Ph.D. byl vždy skutečně na perfektní úrovni. Prakticky každý den byl zajištěn přístup ke kostem, učebnicím i dalším učebním pomůckám, které tvořily nezbytnou součást k pochopení celé problematiky. Rovněž jednotlivá cvičení byla po obsahové stránce strukturována a vedena tak, abychom při ústní zkoušce obstáli.
Tomáš Řezáč
doc. RNDr. Václav Vančata, CSc. [41-KBES], Anatomie a morfologie člověka [OB2302003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Na přednáškách Anatomie a morfologie člověka - vedené panem doc. RNDr. Václavem Vančatou, CSc. mne zaujala celá řada věcí, na které bych chtěl upozornit. Velmi oceňuji přístup a styl, kterým byly hodiny vedeny. Látka je probírána komplexně, jako ,,celek,, tak abychom ji jako celek vnímali a bezprostředně dokázali její jednotlivé části funkčně a dynamicky propojovat. Takto strukturovaný výklad může být někdy příčinou pocitu, že ,,skáčeme,, vracíme se atd..., ale někdy to skutečně jinak nejde, pokud chcme vnímat celou látku, jako již zmíněný celek. Rovněž se mi líbil aktivní přístup a snaha o propojení výkladu s praktickými prvky ze žívota - sport, film, vtipné zážitky atd.., které opět výrazně napomohly k pochopení celé problematiky.
Tomáš Řezáč
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK