AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], American Studies [OB2301025, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborný vyučující, zábavně a zajímavě pojatý předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět byl poněkud jinak koncipován než British studies, nicméně pan magistr Ženíšek přišel s pro mě přitažlivou formou předmětu.
Předmět byl nový, bojoval s termíny (například zadání úkolů), které dával občas na poslední chvíli, ale celkově předmět považuji za velmi potřebný na studiu angličtiny.
Kateřina Tošnarová, 08.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět American Studies vnímám jako nejhorší předmět tohoto semestru, roku a snad i celého studia. Mgr. Ženíšek sice připravuje pro studenty výborné materiály pro domácí přípravu, semináře jsou však až neuvěřitelně kontraproduktivní. Běžně se stává, že pan Ženíšek přijde o 15 minut později do hodiny, což je ze 45 minut už poměrně velká část. V lepším případě se stane, že si po opožděném příchodu do hodiny "jenom" zapomene fixu, pro kterou se vrací, což trvá minimálně dalších 10 minut. Z hodiny pak zbývá pouhých 20 minut, během kterých cca 10 minut shrnuje, co jsme se dočetli v materiálech pro domácí přípravu. Zbylých 10 minut nám většinou vysvětluje nadcházející skupinovou aktivitu, na kterou se pro nedostatek času nedostane, tudíž se za celou hodinu vlastně nedozvíme vůbec nic nového.
Nepamatuji si hodinu, při které by pan Ženíšek neměl nějaký problém. Pokud si zrovna nezapomněl fixu, kterou v hodině téměř vůbec nepotřebuje a rozhodně by se bez ní obešel (i přesto ale pro ní musí dojít a ztratit tak 10 minut času, což je pro hledání fixy až příliš dlouhá doba), zaručeně mu nešel projektor, nefungovala prezentace, a podobně. Na poslední hodinu, během které jsme měli psát závěrečný test, dorazil o 25 minut později, čímž nám výrazně zkrátil dobu pro psaní testu.
Celkově jsem s předmětem velmi nespokojená, stejně jako s přístupem Mgr. Ženíška. Na hodinách působil velmi zmateně, neustále někam odbíhal, nic, co zrovna potřeboval, s sebou nikdy neměl, kladl zmatené otázky, které posléze měnil v otázky úplně jiné, a následně nám je dlouhé minuty vysvětloval 10x jinými slovy.
Dle mého názoru si Mgr. Ženíšek neumí naplánovat své semináře. Kdyby se oprostil od věčného komentování všeho, odbíhání od tématu, vysvětlování jedné primitivní věci deseti způsoby, možná by se mu aspoň jednou podařilo stihnout v hodině to, co si skutečně předsevzal, a studenti by neměli pocit, že právě ztratili 45 minut života.
Nechci panu Ženíškovi křivdit, lhala bych, kdybych tvrdila, že za celý semestr nebyla jediná dobrá hodina. Bohužel ale počet těch špatných hodin opravdu velmi výrazně převýšil ty dobré a produktivní hodiny.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK