AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jana Richterová, Ph.D. [41-KAJL], Moderní angličtina V [OB2301020, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní doktora Richterová vytváří přátelské klima v hodinách. Oceňuji, že se snaží vyhovět studentům a zjišťuje, na čem bychom potřebovali více zapracovat. Co už se netýká paní doktorky Richterové a co stále vidím jako největší problém seminářů Moderní Angličtiny je jejich hodinová dotace. Hodina a půl týdně, často ve skupině o více jak patnácti studentech je víc než málo. V takovém tempu je těžké semestr po semestru neustále zvyšovat svoji úroveň anglického jazyka.
Mgr. Klára Synková [41-KAJL], Moderní angličtina V [OB2301020, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2013, 5. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Líbila se mi práce s novinovými články. Konverzační a diskuzní aktivity byly založeny na dobrých nápadech, v praxi se pak ale zbytečně táhly a vyzněly do ztracena.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Především atmosféra ve výuce byla nepříjemná, během semestru se to ale zlepšovalo. Probíraná témata byla pro mě převážně zajímavá, nevím do jaké míry však slovní zásoba z kunsthistorického článku
spadá pod předmět Moderní angličtina. V tomto směru nepovažuji nabyté penzum slovíček za příliš užitečné, zdá se mi, že podobný článek by se možná spíše hodil do předmětu "American Art", kdyby takový nějaký byl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Líbí se mi, že pro výuku jsou voleny i jiné materiály než učebnice a předmět je přínosný převážně co se týče rozšíření slovní zásoby. Máme také dost možností mluvit.
Bohužel ale nesouhlasím s tím, že na jednotlivé termíny zkoušek jsou voleny testy s jiným typem úkolů (někde chybí poslech, jinde naopak je atd.) - nejsou stejné podmínky pro každého. Také v zadávání úkolů a podávání informací k požadavkům pro splnění předmětu nemá Mgr. Synková systém a v důsledku toho dochází k různým zbytečným nedorozuměním.
PhDr. Mgr. et Mgr. Radek Vít, Ph.D. [41-KAJL], Moderní angličtina V [OB2301020, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pan doktor organizuje výuku tak, aby byla přínosná a zároveň dynamická, což hodnotím velmi kladně. Oceňuji především opakování a upozorňování na různé druhy spojení, které by nám nemusely být známé. Užívání autentických nahrávek BBC News je super, jen byl občas problém s "kazeťákem", jelikož nebylo všemu dost dobře rozumět, ona ta akustika v C20 taky není ideální, ale to pan doktor neovlivní. Učebnice je taky výborná, předčila moje očekávání. Jedna z nejlepších ME v bakalářském studiu. :)
Barbora Imrišková, 11.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pán doktor Vít patrí k najlepším vyučujúcim na katedre, hodiny má vždy do poslednej minúty skvele pripravené, nabité aktivitami, veľmi oceňujem aj poslechy a slovnú zásobu mimo predpísanej učebnice, a priebežnú prípravu na skúšku počas semestru. Po ľudskej stránke je pán doktor nápomocný, ochotný a vstřícny. 100% spokojnosť.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK