Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie II [OB2301005, cvičení]
Výborné lekce, vysoká profesionalita hodin. Hodiny mají spád a jsou využity do poslední minuty. Profesorka jasně formluje požadavky, ví,jak látku vysvětlit a je ochotná a nápomocná
Fonetika I i II byla naprosto úžasná. Vše bylo vždy naprosto připraveno a hodně nám to dalo. Není naprosto nic, co bych vytkla.
Opravdu mě tyto hodiny bavily.
Látka byla podána celkem srozumitelně, i když byla těžší. Ke zkoušce a její organizaci : Test z transkripce byl docela dlouhý. Pokud to jde, tak víc procvičit transkripci na seminářích. Horší bylo zapisování k ústní zkoušce. Termíny se vypisovali postupně na nástěnku a byl u nich limit cca 8 studentů. Pokud to jde, bylo by lepší vypsat víc termínů dopředu, neboť se termíny brzo rychle zaplnily a studenti se o nich často dozvěděli jen díky spolužákům, co zrovna byli v Celetné. Myslím si, že vypisování ústních zkoušek pomocí google dokumentů by usnadnilo studentům zápis na zkoušku a předcházelo možným problémům.
Mgr. Jana Richterová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie II [OB2301005, přednáška]
Barbora Imrišková, 29.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pani doktorka Richterová je určite odborník na svoju špecializáciu, každopádne však výuku fonetiky v jej podaní považujem za krok vedľa. Výklad sa nedal poriadne stíhať, vyučujúca pôsobila chaoticky, neorganizovane, každú prednášku mala problémy s časom, začínala neskoro, končila neskoro. Korunku všetkému nasadilo zmenenie obsahu testu dva dni pred termínom formou mailu. Aj keď pani doktorku ako odborníka rešpektujem, celkový dojem z predmetu je bohužiaľ zlý.