AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do jazyka [OB2301004, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Cvičení doplňují přednášku, dají se zde dobře prodiskutovat nejasnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Cvičení se zajímavými úkoly pro studenty na začátku hodin. Na každý týden domácí úkol
ve formě otázek k přednáškám. Tady jenom upozorním, že v přehledu, který jsme dostali na začátku roku, jsou u témat kapitoly z Crystala a jiných zdrojů, takže člověk ví, kde má hledat odpovědi na otázky a nemusí tápat v Crystalovi. Všiml jsem si toho skoro až
na konci semestru, předtím někdy těžko hledal odpovědi.

Velmi oceňuji poslední cvičení před zkouškou, na kterém nám paní doktorka odpovídala česky na otázky, rovněž podávala i česká vysvětlení složitějších věcí na předchozích přednáškách i cvičeních. Jde totiž o abstraktní pojmy, které není vždy snadné pochopit. Na posledním cvičení jsem lépe pochopil sémantický trojúhelník a rozdíl mezi aglutinačními a flektivními jazyky.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do jazyka [OB2301004, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice užitečný předmět podaný skvělou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tenhle předmět je nesmírně zajímavý, každá přednáška byla poutavá a nabitá novými informacemi, které nebyly zahlcující, ale velmi hravě podané, tak, že jsem kolikrát ani neměl pocit, že se něco učím. Líbil se mi přístup profesorky, jelikož se dokázala naladit na naši vlnu a zároveň se naučila jména všech studentů, přestože vůbec nemusela, což vypovídá o jejím charakteru. Na cvičeních jsme procvičovali látku formou praktických úkolů, které mi často velmi usnadnili pochopení jinak komplikovaných konceptů lingvistiky. Jazyková historie mi umožnila nahlížet na angličtinu z pohledu jejího vývoje, poměrně dost mě zajímá etymologie, proto jsem ocenil znalosti paní doktorky v oblasti původu slov. Test byl i hodně praktický a člověk s dobrou znalostí angličtiny by ho měl zvládnout bez problému, samozřejmě to vyžaduje dávku úsilí, ale vyplatí se to. Hlavně nevěřit tomu, co se povídá, protože to často šíří nespokojení jedinci, co se na to vykašlali. Děkuji moc za celý semestr, Mrs. Matuchová! :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborná přednášející i předmět, ve kterém se studenti seznámí
s lingvistickými disciplínami. Výklad je poutavý a energický. Přednášky dobře doplňují cvičení. Paní doktorka je rovněž dobrým příkladem v tom,
že pro studium cizího jazyka se hodí mít dobrou paměť. Během krátké doby si zapamatovala jména všech studentů. Příprava na zkoušku zabere více času a úsilí, ale měl by ji člověk po vynaloženém úsilí zvládnout.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK