AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Denise Daine Wynone [41-KAJL], A2 - homog. - Cizí jazyk II: angličtina [O02122034, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vyučující je vzor pro všechny. Její hodiny byly velice přínosné pro každého, ačkoliv jsme se ve znalostech angličtiny velice lišili. Dokázala nám hodinu skvěle uzpůsobit. Je to výborná učitelka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pro mě to je nejlepší paní učitelka angličtiny co jsem kdy měla, moc ráda bych s ní ve výuce pokračovala. Na hodiny s ní jsem se moc těšila. Dokázala ocenit práci a být nápomocná všem studentům.
Mgr. Lenka Klodnerová Novotná, Th.D. [41-KVCJ], A2 - homog. - Cizí jazyk II: angličtina [O02122034, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento semestr byl posledním pro výuku jazyků vůbec. Mrzí mě, že nedochází k selekci studentů na základě znalostí a jazykových dovedností na úplném začátku. (Ačkoli by se mi mohlo oponovat zápisem, kde je charakterizovaná každá skupina, ale...) Vše je podmíněné jen tvorbou rozvrhu. Klidně bych šla do skupiny s rodilou mluvčí, ale od spolužaček, které vyšli tento předmět miluný rok, jsem se dozvěděla, že požadavky nebyly zdaleka tak vysoké. V porovnání s jazykem německým, jsme prošli možná úrovní prvního ročníku střední školy, a to mi přijde málo. Když už se v angličtině nepracuje tak intenzivně jako v samotné specializaci, zacílila bych výuku alespoň trochu na didkatiku. Možná se jednou nevyhneme pár hodinám angličtiny, až budeme suplovat, nebo z personálních důvodů. Angličtina mě jinak bavila, jen jsme prošli ani ne celou učebnici za dva semetry. To myslím není moc. Alespoň to beru ponuku k indivuálním hodinám. Určitě bych tedy změnila organizaci do skupin, rozmyslela bych, jestli je nutné jít striktně podle učebnice, která je koncipovaná pro střední školy, a jestli se nezaměřit alespoň na praktickou část jazyka. Otázkou je, zda by pak všichni zvládli naplnit požadavky vyučujícího, který by vyžadoval trochu improvizovat a něco samostatně tvořit.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK