AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc. [41-KHV], Didaktika HV na 1. st. ZŠ I. [O01308910, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přestože chápu, že je teorie důležitá, přesto těžko hledám smysl v množství času, které jsme teorii na seminářích věnovali místo toho, abychom více věcí zkoušeli prakticky. Dva tříhodinové semináře byli věnovány procházením materiálů, které nám paní docentka předem poslala - proč jsme si je prostě všichni neprošli doma a poté obsah nezkoušeli prakticky? Většina z nás většinu aktivit z prověrky hudebnosti předtím v životě nedělala, nemáme tu zkušenost, která nám velmi schází. Bylo opravdu těžké vytvářet prověrku hudebnosti, aniž bychom vše vyzkoušeli. V této podobě to byl jen nutný výstup... Bylo by fajn, kdyby vyučující z katedry hudební výchovy počítali více s tím, že věci neznáme, nechápeme a neumíme, než vycházet z předpokladu, že už vše dávno známe a teď tomu dáváme jen teoretický rámec. Hudební výchova je jeden z mnoha našich studijních předmětů a je opravdu náročné mu věnovat další pozornost nad rámec požadavků... Přitom by stačilo jen více tréninku na seminářích, vyzkoušení prověrek na spolužačkách a podobně...
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK