AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. [41-KBES], Poznávání přírody s didaktikou II [O01302157, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět vnímám jako velmi důležitý. Jen je škoda, že každý měl šanci učit jen jednu hodinu a to ještě ve dvojici. To vnímám, jako nedostatečné a bylo by dobré, kdyby s tím šlo něco do budoucna udělat. Dále si myslím, že zpětná vazba po výstupu byla taktéž nedostatečná. Chybělo mi konkrétní, toto je dobré, to dělej dál a v tomto ohledu máš rezervy, měla bys zapracovat na tom a tom. Ráda bych něco takového slyšela i od vedoucí praxe, ne jen od spolužáků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Na předmět paní doktorky Skýbové jsem chodila strašně ráda. Vyzařuje z ní klid, pohoda a dobrá nálada. A to hodně ovlivňuje klima ve skupině. Praxe byly přínosné stejně tak následná reflexe po ní:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jedna z praxí, bez které bych se asi klidně obešla. Myslím, že kdybych měla praxi individuálně a učila třeba několik hodin po sobě v jedné třídě, bylo by to pro mě přínosnější.

Hodně mi chyběl důraz na cíle hodin, očekávané výstupy. Zejména u tvorby pracovních listů, aby nebyly vytvořeny "pro pracovní list". Pracovní list může být přece taky zbytečnou výplní hodiny, pokud nemá nějaký smysl... Mnohem zajímavější by mi přišlo vymýšlení projektového dne nebo pokusu, což ale bylo v rozporu s požadavky.

Zajímavé bylo seznámení s různými učebnicemi. Jsem ráda, že jsme mohli učit ve skvěle fungující třídě a že paní učitelka byla vstřícná.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK