AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Didaktika III [O01301239, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2013, 6. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
skvělé hodiny
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Didaktika III [O01301239, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
vice takovych inspirativnich vyucujich
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Celý semestr jsem poslouchala nářky kolegyň, že jsou ztracené a látce nerozumí. Kladu si otázku, zda lze informace předat přístupněji, či ne a nejsem si jistá. Problematika je široká, teorie a informací mnoho, možností aplikace do praxe nekonečně. Možná je cesta v kladení nižších cílů a tím vyšší úspěšnosti - zaměřila bych se na stěžejní proces: formulace cíle a výstavba aktivit, které pomáhají žákům k němu dojít, pokud toho na začátku hodiny nebyli schopni. K čemu je mi v tu chvíli pochopení bottom-up a top-down principu, když neumím formulovat cíl? Otázka je, zda mohu konstruovat aktivity bez znalosti procesů, které žáci ke zvládnutí "skill" potřebují, na tuto otázku musí odpovědět erudovanější...
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK