AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. [41-KPPP], Didaktika 1. stupně ZŠ II [O01215018, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednášky byly zajímavé, aktuální. Přednášející jsou skutečné profesionálky v oboru! Jen je škoda, že na přednášky většina studentů nechodila- zkusila bych nějaký způsob, jak studenty na přednášce mít. Není příjemné přednášející, ani třem studentům poslouchat přednášku individuálně- v případě otázek a diskuzí nejsou názory objektivní, protože jsou zastoupeny jen úzkým kruhem studentů.
prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. [41-OVC], Didaktika 1. stupně ZŠ II [O01215018, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednášky byly zajímavé, aktuální. Přednášející jsou skutečné profesionálky v oboru! Jen je škoda, že na přednášky většina studentů nechodila- zkusila bych nějaký způsob, jak studenty na přednášce mít. Není příjemné přednášející, ani třem studentům poslouchat přednášku individuálně- v případě otázek a diskuzí nejsou názory objektivní, protože jsou zastoupeny jen úzkým kruhem studentů.
doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. [41-KPPP], Didaktika 1. stupně ZŠ II [O01215018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Ze seminářů jsem měla pocit, že jsou nám šité na míru. Paní doktorka volila metody, kterými nám představovala didaktické téma a zároveň představovala metodu, což mi přijde velice efektivní. Velmi oceňuji její velkou podporu v průběhu celé praxe i velmi rychlé a konstruktivní konzultace ročníkových prací.
doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D. [41-KPPP], Didaktika 1. stupně ZŠ II [O01215018, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednášky byly zajímavé, aktuální. Přednášející jsou skutečné profesionálky v oboru! Jen je škoda, že na přednášky většina studentů nechodila- zkusila bych nějaký způsob, jak studenty na přednášce mít. Není příjemné přednášející, ani třem studentům poslouchat přednášku individuálně- v případě otázek a diskuzí nejsou názory objektivní, protože jsou zastoupeny jen úzkým kruhem studentů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Didaktika je stěžejní předmět pro tento obor a je škoda, že se s ní zachází, jak s "běžnými" předměty. Přednášková místnost tohoto předmětu by měla být zaplněná do posledního místa, což se bohužel nestávalo. Nejspíš to bylo tím, že přednášce předcházelo dopoledne na praxí a následně seminář didaktiky. Po celém dni aktivní pozornosti i dospělí lidé potřebují chvíli pauzu.
Líbilo se mi, že přednášky byly mnohdy vedeny formou diskuse, byly nám představeny alternativní i inovativní programy, dokonce přijel přednášející z cizí země a přednáška byla v anglickém jazyce. Když už si dá katedra takovou práci s programem přednášek, stálo by za to, aby vyučující nepřednášel pro hrstku studentů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK