AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. [41-KPPP], Osobnostní a sociální výchova I [O01215011, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jednoznačně nejlepší předmět, není nic lepšího než si prožít to, co třeba jednou budu moci dělat s dětmi, na vlastní kůži. Je to něco nového, co nám pomáhá poznávat nejen sebe, ale také další studenty z ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět určitě přispěl k tomu, abych se zamyslela, jestli jsem si daný obor vybrala opravdu správně a jestli jsem způsobilá k tomu pracovat s dětmi a připustit si všechna rizika a situace, do kterých se můžeme dostat jako učitelé.

Navíc mi tento seminář umožnil otevřít se spolužákům, připustit si vlastní problémy a chyby a začít je řešit. Navíc na sebe dokážu pohlížet s určitým a kritickým odstupem.

Při společné debatě nad jakýmkoli tématem mě hodiny učí respektu k odlišným lidem s jinými názory, asertivitě a určité dávce nadhledu a stoickému klidu, pokud nemám den a náladu,tedy dávce sebezapření a práci s emocemi.

Díky řešení obecných otázek, které se týkají například toho, jaký by měl být učitel osobnost, se učíme formulovat naše myšlenky a názory.

Přestože nejde o klasický znalostní předmět, učí nás více, než by se mohlo zdát. Pokud jsem správně pochopila cíl semináře, měli bychom zdokonalit své soft-skills, což nejde jinak, než tréninkem a práci s lidmi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Za sebe bych ráda řekla, že tento předmět vnímám velice přínosně a naopak si myslím, že mu není kladen takový důraz jaký by měl dostat a je opomíjen. Přitom pomáhá všem studentům k tomu, aby se tzv. našli. Jde o interakce mezi jednotlivci, v rámci skupiny, kde se každý musí učit přizpůsobovat, zároveň se učí vyslovit nahlas svůj názor, nestydět se před ostatními,rozvíjí se empatie a pocit sounáležitosti a mnohé další. Obecně se dá říci, že je jakousi základní linkou pro rozvoj našeho vnímání sama sebe a naší existence v lidské společnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Perfektní předmět pro rozvoj osobnosti a komunikace. Nejklidnější chvíle ve škole zažívám při poznávání sebe a druhých v kroužku při osv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět, ve kterém student nalezne své silné a slabé stránky, zkrátka sám sebe. Pokud neznám sama sebe, nemůžu jít učit a poznávat ostatní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Výborný předmět. Byla to pro mě velká zkušenost. Bavilo mě to. Skvělý přístup vyučující.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK