AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Veronika Francová, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie pedagogická a sociální II [O01213022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Semináře s doktorkou Francovou patří mezi to nejlepší a nejpraktičtější, co jsem na fakultě měla možnost absolvovat. Dozvěděla jsem se spousty užitečných věcí a praktik k vykonávání svého budoucího zaměstnání. Bylo znát, že je odborník svého oboru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji praktické zaměření seminářů i to,že obsah seminářů pěkně korespondoval s tématy probíranými na přednáškách. Vyučující vytvářela příjemné klima a trefně doplňovala praktické pojetí předmětu související teorií. Čas strávený na seminářích shledávám rozhodně užitečným!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Možná bych ocenila větší teoretické ukotvení aktivit, mám pocit, že jsem neměla dost výzev a prostoru k provázání s praxí. Aktivity mě velmi bavily, ale často jsem je jen prožila, což je možná škoda.
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie pedagogická a sociální II [O01213022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Cvičení byla vlastně transformací předmětu z 1. ročníku (Psychologická a sociální výchova). Hráli jsme si jako děti, které jednou budeme učit, vyzkoušeli jsme si řešit výchovné situace, prošli jsme si metodami, které můžeme uplatňovat ve třídě ke ztmelování kolektivu a řešení problémových situací. Opět bych brala jako velké pozitivum, že jsem měla cvičení s paní doktorkou Špačkovou. V našich hodinách nechyběl humor, proto jsem bylai bytostně spokojená.
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie pedagogická a sociální II [O01213022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Moc pěkně vedené přednášky! Oceňuji poutavý výklad přednášející, uvádění příkladů z praxe a hlavně pohled na problematiku z více stran! Moc se mi líbilo, že byli studenti vedeni ke kritickému zamýšlení se nad tématy a bylo jim v rámci Moodlu poskytnuto značné množství odkazů pro bližší seznámení s probíranou problematikou. Oceňuji také korespondenci přednášek se semináři. Probíraná témata shledávám pro studenty našeho oboru přínosná, ale možná by mi přišlo efektivnější probrat méně témat, ale jít více do hloubky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Rozhodně byl tento předmět praktický, užitečný. Pracovalo se v něm s konkrétními situacemi, se kterými se můžeme setkat. Paní doktorka je usměvavá, pozitivní a velmi vstřícná. Co řekne, to platí. Veškeré materiály z přednášek jsme měli k dispozici v moodle. Když nastal problém, dočkali jsme se reakce. Test přesně odpovídal tématům z přednášek, nedošlo k žádným záludnostem. Rozhodně čas na přednáškách nepokládám za ztrátu času, naopak.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK