AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Edvard Ehler, Ph.D. [41-KBES], Vývojová biologie a zdravotní výchova I [O01102001, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oproti přednáškám, které byly vyloženě časem načerpání informací, ve cvičeních jsme si poznatky mohli ověřit na vlastní oči a lépe si je uvědomit (práce s lidskou kostrou, výpočty indexu sexuality, sestavování jídelníčku apod.).

Hodiny mě bavily a měli jsme prostor k diskuzím a dotazům, na které při přednáškách, vzhledem k rozsahu učiva, neměli tolik času.
RNDr. Edvard Ehler, Ph.D. [41-KBES], Vývojová biologie a zdravotní výchova I [O01102001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednáška mi přišla rychlá (nestihla jsem zapisovat) a vzhledem k tomu, že já jsem v oblasti biologie velký laik, někdy jsem nevěla vůbec o čem je řeč a přišlo mi to hodně těžké. Ale strašně jsem ocenila názorné ukázky a trvůrčí klima hodiny. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Na přednáškách se mi líbilo, že byly opřené i o vizuální materiál v prezentacích. Lépe se přeci jen operuje s konkrétními příklady.

Jen jsem měla pocit, že jsme neprobrali vše důkladně, za což asi může nedostatek času a zrušené hodiny. Na druhou stranu mě to ale donutilo k důkladnější přípravě na zápočtový test.

Co jsem ale postrádala, stejně jako na přednášce Základy anatomického a fyzilogického pohybu, byly zásady první pomoci. Více bych studium těla směřovala na dítě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
V hodinách jsme nestačili probrat vše, výklady byly pro mě občas nesrozumitelné, těžko pochopitelné. Na střední jsem biologii neměla. S odpověďmi na otázky v zápočtovém testu jsem se při přípravě na test nesetkala.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK