Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Ondřej Čepek, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Professor Čepek's standout trait was his evident passion for the subject he was teaching. Never did I feel like Professor Čepek was not himself interested in the topic, and his thorough analysis of all the contents were appreciated, if at times a bit streched out (but better to be thorough, given how in depth the exam wanted us to know the material). I came to appreciate the tedious manual tracing of algorithms, as it helped anchor all the previous proofs etc. and give us students time to soak in the material.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pán Hric viedol cvičenia pre bioinformatikov, ktorí ak som správne pochopil niektoré z vecí videli prvýkrát. Myslím, že tomu dobre prispôsobil formát hodín, kedy sme riešili úlohy spolu všetci. Keby som to ale bol vedel skôr, tak si zrejme zvolím ťažšie cvičenia. Domáce úlohy opravoval podľa mňa veľmi ústretovo a konštruktívne.
Mgr. Martin Koreček [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na Martinovi je vidieť, že ho predmet skutočne baví, a do predávania informácii dáva veľmi veľa energie. To však niekedy vyústilo v trochu chaotický prednes a nečitateľné čmárance na tabuľu.
Väčšina hodiny potom prebieha ako práca v skupinkách na teoretických úlohách, do ktorej moc nevstupuje. Je veľmi ochotný dať spätnú väzbu, keď sa ho nitko ojedinele spýtra. Niekomu to vyhovuje, ale ja som stratil motiváciu hneď ako som mal matnú predstavu o tom ako problém rieśiť.
Domáce úlohy boli čim ďalej, tým jednoduchšie. Tým, že som na nich mohol spolupracovať s kamrátmi som sa pri nich bavil. Cvičiaci bol tiež ochotný poradiť, keď sme si neboli istí riešením. Najhoršia úloha vśak bola hneď prvá. Algoritmus ako kód v RAMe, nielenže bol nepraktický a mätúci, ale vo zvyšku predmetu sa RAM ani nespomína.
Celkovo sa mi cvičenia páčili, ale budem rád ak na nich Martin ešte popracuje.
Cvika s Martinem byla super! Oceňuji hlavně jeho obrovské nadšení do algoritmů a datových struktur všech druhů. Komunikace s ním je příjemná. Úkoly opravuje rychle, ale někdy mi přišly možná až moc jednoduché a u zkoušky se to trochu projevilo, že mi šla spíš teorie, než řešit praktické problémy. Částečně je však určitě chyba i na mé straně. Zpětně bych možná ocenil trochu lehčí příklady na cvikách a trochu těžší za domácí úkol (nebo možná místo jednoho příkladu udělat více lehčích různého typu jako domácí úkol). V celku to však bylo skvělé cvičení.
Skvěle vedená cvičení, milý přístup, vždy velmi ochotný odpovídat na otázky a dovysvětlovat nejasnosti z přednášek. Je vidět, že učení a celkově tento obor pana Korečka skutečně baví a o to víc vás předmět zaujme. Díky moc, Martine :)
RNDr. Petr Kučera, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Férovosť pri domácich úlohách a možnosť si to aj opraviť ak v niečom bola chyba. Vyučujúci vedel látku ktorá sa preberala, ale občas na cvičeniach bolo ticho, lebo sa niečo spýtal a nikto nevedel odpovedať, ale stále čakal vyučujúci na odpoveď.
Na cvičení jsem nechodil, protože pro mě byla příliš pomalá a nezáživná, ale jen jsem plnil domácí úkoly, které jsou tak akorát obtížné a bavily mě - člověk se trochu zapotí a použije probíranou látku, ale nestráví nad tím zbytečně dlouhé hodiny.
Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení - řešili jsme hodně úloh a dalších hodně bylo i za domácí úkol, což perfektně připravilo na zkoušku a ukázalo použití a úpravy algoritmů z přednášek k řešení různých problémů.
Bc. Kateřina Lembke [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cviceni s Kackou jsem si uzil. Je velmi vstricna a chapava. Nekdy cviceni mela pomalejsi rozjezd a travili jsme dost casu na jednodussich vecech a na ta slozitejsi pak nezbylo tolik casu. Kladla duraz na zapojeni vsech. Velmi se mi libil system testu a domacich ukolu (kazdou hodinu test na predem zname tema pro osvezeni prednasky a serie domacich ukolu rozlicne obtiznosti).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Milá cvičiaca. Na každé cvičenie sme mali vždy niečo nové a zaujímavé. Obťažnosť domácich úloh boli adekvátne k prednáškam a veľmi dobre pripravili na skúšku. Mini písomky boli tiež veľmi dobre spracované, nič náročné, veľmi dobre zopakovali minulé učivo. Cvičiaca rada pomohla. Veľmi rád som chodil na cviká.
Vladan Majerech je skvělý učitel, má vlastní zajímavé způsoby vysvětlení spousty věcí, které vám dají na ADS jiný vhled. Úvodní hodina vás může trochu vylekat, ale není to tak zlé, jak to vypadá. Nicméně doporučuji toto cvičení jen lidem, co se už trochu v tématu vyznají.
Vladanovo cvičení je fakt specifický. Znalosti z přednášky si moc neprocvičíte, ale dozvíte se mnoho nového. Na cvičení se počítá s tím, že už velkou část obsahu přednášek znáte, domácí úkoly tomu odpovídají. Důkaz kuchařkové věty z předposlední přednášky byl za domácí úkol po prvním cvičení, vymyslení logaritmického násobení čísel z téže přednášky na druhém. Každopádně i pro člověka (mě), který opravdu většinu obsahu přednášek nezná je to zvládnutelné (byť asi prvních pár úkolů budete hodně tápat), ke konci semestru už je to trochu klidnější a získat minimmum na zápočet je docela zvládnutelné. KSPákům doporučuji.
Každopádně přednášky, které na cvičení probíhají, jsou fakt zajímavé, byť často je pro nezkušeného trochu obtížné udržet krok.
Cvičení s doktorem Majerechem je podle mě vhodné spíše pro pokročilé (či alespoň dostatečně odhodlané) studenty. Byť jsem se často nechytal, nepřestával jsem žasnout nad nadšením a zápalem cvičícího pro různé matematické či informatické koncepty.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Mareš znova preukázal, že sa predmetu rozumie skrz na skrz, a že má najlepší prejav, aký by si človek v prvom ročníku mohol priať. Skúška má stále rovnaký formát, ale oproti Diskŕetnej matematike je ťažšia v tom, že kaźdý algoritmus vyžaduje dôkaz správnosti a asymptotickej zloźitosti. Medvěd je však stále rovnaký ústretový, takže s tým nebol vôbec žiadny problém.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Mareš je prostě třída. Přednášky jsou zábavné, dobře strukturované a hlavně naučí, celkově se jedná o jeden z nejlépe vedených předmětů. Kdykoliv se na cokoliv můžete zeptat a dotaz bude zodpovězen.
MArtin Mareš je patří k lepším přednášejícím, ale není to ani úplná špička. Nemůžu mu nic vytknout, přednášky byly přínosné, ale přece jenom v N1 se jeho aura tak nějak rozplyne.
Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší přednášející :) A formát zkoušky se mi také velmi líbí - je to takové přátelské a opravdu podle mě spravedlivé. :)
Pan Mareš přednášel skvěle, jako v minulém semestru. Výborně se poslouchá, nahrává přednášku, má přehledné zápisky, dává otázky do publika, nechává prostor na dotazy. Nemá to chybu!
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Materiály k prednáškam sú skvelé, takisto oceňujem spôsob akým pán Mareš píše na tabuľu - v každý moment som mal pocit, že všetko čo hovorí je aj napísané, bez toho, že by písaním zdržoval výklad. To bolo super aj pri spätnom pozeraní prednášok - mohol som podľa toho čo je na tabuli ľahko navigovať medzi témami.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prednášajúci je vynikajúci. Prednášky boli jak rozprávka, na ktorú sa tešíte každý týždeň. Jeden z najlepších prednášajúcich.
O Medvědovi asi není třeba mnoho psát, jeho ADS jsou obzvlášť kvalitní, moc pěkný, barevný a dobře představitelný obrázky nebo dikce vyprávění pohádek jsou samozřejmostí.
Výborný učitel, skvělý a zábavný přednes, nadšení z předmětu a z toho předávat informace lidem, které to zajímá, z učitele přímo srší. Jako zkoušející tak akorát přísný - je třeba vyřešit všechno, podle množství rad u jednotlivých úkolů se odvíjí finální známka, což je skvělé. Za mě jeden z nejlepších učitelů, které jsem měl šanci poznat.
Veľmi príjemný a sympatický vyučujúci, jeho prednášky sú zaujímavé a veľmi pekne vysvetlené. Oceňujem hlavne možnosť spätne si prednášku pozrieť z nahrávok.
Na cvičeních je vždy zadána sada úloh, kterou studenti sami nebo ve skupinách řeší. Když někdo něco vyřeší, může řešení prezentovat u tabule, a získat tak body k zápočtu. Krom toho je zadáno několik sad domácích úloh, na které je dost času.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s pí. Pantůčkovou nejsou zajímavá - jen dostanete příklady, které následně celou hodinu sami počítáte. Na konci hodiny se pak přihlásí pár dobrovolníků, kteří odprezentují svá řešení za bidy k zápočtu. Cvičení jsou proto často zvláštní a ne příliš zajímavá. Pro aktivní studenty je však velmi jednoduché získat zápočet (zatímco úkoly jsou mnohem těžší).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyucujici vypadala ze neni uplne nadsena z toho ze toto cviceni ma. Nejdrive kazdy sam resi priklady a v poslednich 20 minutach studenti u tabule prezentuji sve reseni. Ziskani zapoctu je velmi jednoduche
RNDr. Jiří Švancara, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních jsme hlavně společně řešili úlohy využívající látku z přednášky. Cvičení byly dobře vedené, nikdy jsem se nenudil a cvičení mi pomáhalo pochopit látku přednášky a představit si její praktické použití. Pana Švancaru mohu jedině doporučit.
Výborný cvičící, já mu nemohu nic vytknout. Cvičení byla zábavná a užitečná, zápočet také nebyl tak těžký.
Jiří Kruchina, 04.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení velice dobře připraví na řešení všemožných typů příkladů k probíraným tématům. Nejpřínosnější pak byla jedna z posledních hodin, kde se procházela správná řešení v semestru nevyřešených a složitějších úloh. Za domácí úkoly pak není problém získat dostatečný počet bodů pro zápočet.
Skvělý cvičící, cvičení patřilo k mým nejoblíbenějším.
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Hravá a interaktivní cvičení, je moc vstřícný a rád odpoví na veškeré otázky. Líbí se mi, že je bodová motivace pracovat v hodině samostatně a zároveň se všechno v hodině vyřeší a vysvětlí.
Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Předmět byl zajímavý, provázanost s přednáškami trochu vázla kvůli velmi nepravidelnému systému přednášek (svátky a náhradní hodiny za ty odpadlé), ale náš cvičící si s tím dokázal celkem slušně poradit.
Skvělá provázanost s přednáškami, atmosféra na cvičeních a příprava na zkoušku přes příklady a domácí úkoly. Dobrá organizace.
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia som mal pocit, že u všetkých vyučujúcich boli veľmi náročné a veľakrát to teda skončilo v podstate pri vzorových riešeniach namiesto samostatného riešenia. Aj toho ale bolo za mňa dostatok a myslím, že predmet naplnil očakávania.
Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Užitečné cvičení. :)
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Trochu chybí vzorová řešení k samostudiu a procvičování, jako například sbírky úloh u diskrétní matematiky a lineární algebry.
Skvělá cvičení, která opravdu připravují na zkoušku. Tématově jdou cvičení dle přednášek, tudíž jsem se vždy dozvěděl teorii a následně ji na cvičení aplikoval. Myslím, že se opravdu vyplatí prezenčně chodit. Zvlášť když máte cvičího, který je do předmětu tak zapálený jako např. Martin Koreček.
Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet je základným kameňom každého informatika, a v tomto ohľade bol výborne prevedený. Veľká časť predmetu, ktorá sa zaoberá grafmi, na seba prirodzene nadväzuje, od jednoduchých konceptov po komplikovanejšie. Zvyšok je skôr kolekcia metód pri vytváraní nového algoritmu.
Jedine prvá prednáška mi prišla od veci. Dôraz bol na výpočetný model RAM, ktorého fungovanie vraj uľahčí neskoršiu metodiku, avšak po tejto prednáške už viac nebol spomínaný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Učivo predmetu je dobre štrukturované, ale niektoré algoritmy sa opakovali z minulého semestru z predmetu Algoritmizace.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět se mi moc líbil, protože jsme byli nucení přemýšlet nad algoritmy z jiného pohledu, zlepšovat jejich efektivitu apod. A upřímně řečeno, přesně na věci z tohoto předmětu mají tendenci ptát se zaměstnavatelé u pohovorů. ;)
Zajímavý a užitečný předmět, jen škoda, že se tolik překrýval s Algoritmizací z předchozího semestru (určitě by šlo oba předměty vyladit tak, aby se v každém z nich probíralo něco jiného).
Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Opravdu velmi povedená přednáška. Hodně jsem se toho naučil :)
Velmi zajímavý a užitečný předmět. Akorát bylo dost poznat, že nám chybělo kvůli svátkům hodně přednášek a myslím, že jsem na to trochu doplatil u zkoušky. Do příště by bylo dobré, trochu lépe tuto situaci vyřešit, ale chápu, že to není jednoduchý problém.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
I felt the course as a whole had good continuity, with consistent build up of concepts as the semester progressed. I enjoyed the variety of things that were taught (at least given the scope of the course).
Pokud jste KSPáci, spousta témat pro vás nejspíš bude povědomá, ale nikdy nebyla přednáška, ze které bych si neodnesl nic nového, jde se podstatně víc do hloubky, než co máte šanci už znát a od tak druhé přednášky pro mě byla většina učiva nová.
Zajímavý vhled s návazností na předmět Algoritmizace. Nutno podotknout, že jsem tento předmět pochopil mnohem lépe než původní Algoritmizaci. Celková koncepce mi přišla lepší a záživnější. Je však asi pravda, že bez předchozích znalostí z Algoritmizace bych možná měl problém si představit i praktickou implementaci (zde se již předpokládá, že věci zvládnete naprogramovat sami).
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přijdou mi témata předmětu mírně nepropojená, ale nevím, jak to zlepšit, chtělo by to větší přehled.