AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jáchym Bártík [32-KSI], Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Ochotný cvičící, který nebazíruje na blbostech. Když vám odmítne domácí úkol, tak odůvodněně, a napíše co je špatně. Po opravení nedostatků zpravidla úkol schválí. Na druhou stranu nerozumí moc podrobně c++, takže vám neporadí s některými podivnějšími problémy v programu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Bártík je perfektně no-nonsense cvičící. Prezentace jsou věcné, stručné a pochopitelné. Úkoly opravuje s lehkým zpožděním, ale svědomitě, adekvátně přísně a přínosně. Je s ním řeč a věřím, že se s ním dá domluvit na čemkoliv je třeba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvika naprosto špatný, komunikace dobrá s cvičícím, ale vysvětlovací techniky opět špatné. Zbytečné chodit, naučit se doma nebo podle tutoriálů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2023, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan cvičící je výborný, má srozumitelné připomínky a při problému s úkolem reagoval do hodiny. Menší výtkou je, že působí při interakci nejistě. Myslím si, že je více než schopný a má plné právo udělovat doporučení a výtky s plným sebevědomím.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bavil ma (možno trochu cynický) prístup pána Bednárka, ktorý si hlavne robil srandu a varoval pred zlými programátorskými praktikami študentov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s panem Bednárkem byla po technické stránce velmi kvalitní. Vždy nám podrobně vysvětlil vše potřebné k vypracování domácího úkolu na další týden. Také nám dal zpětnou vazbu k častým chybám v úkolech předchozích. Místy mi toto cvičení však přišlo v porovnání například s programováním u pana Holana málo interaktivní a spíše připomínalo přednášku, což mělo negativní dopady na mou pozornost.
Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičiaci vždy ochotne pomohol s hociakým problémom, ktorý som mal. Vysvetloval aj čiastočne hardware Arduina čo ma veľmi zaujímalo. Riešenie najfrekventovateľnejších chýb v úlohy na cviku bol tiež dobrý dodatok. Cvičenia som si užil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Celkem objektivni kritika na "clean code", mozno nektere prostredky super pre c/c++ aplikovane na arduino nedavali az taky zmysel ale cvika super.
RNDr. Patrik Dokoupil [32-KSI], Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný cvičící, vše na čas, komunikace v pořádku. Vychází vstříc, stačí se zeptat, domluvit.
doc. RNDr. Martin Kruliš, Ph.D. [32-KDSS], Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící se tváří strašidelně, jako že ho hrozně štve když někdo opakuje chyby nebo něco přeslechne (takhle >:( ) Ale je vstřícný a vše vysvětlí a pomůže, cvíčení jsou super, slajdy, vysvětlení, vše mi přišlo fajn. Stačí se ho nebát a ignorovat když trochu zavrčí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
S panem docentem mám love-hate relationship. Látce výborně rozumí a umí ji i dobře vysvětlit, avšak byl jsem svědkem toho, že dokáže být občas poměrně nepříjemný na studenty. Myslím si, že toto jeho chování není motivované špatnými úmysly. Díky tomu, jaký je, jsem se dost v programování zlepšil a vím, jak má kód správně vypadat.
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pán profesor bol možno prísny a drsný, ale myslím, že to viac než vynahradil tým, že bol zatiaľ najviac konštruktívny vyučujúci vo svojej spätnej väzbe a mal som počas semestra pocit, že najmä vďaka nemu píšem oveľa krajší kód. Takisto bol ochotný odpovedať na všetky dotazy a cez mattermost väčšinou odpovedal fakt rýchlo.
Mgr. Štěpán Stenchlák [32-KSI], Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji tohoto cvičícího, protože měl lidský přístup a rozumné požadavky na kvalitu kódu. Oproti tomu, co jsem slyšela o ostatních cvičících, je tenhle úplně skvělý.
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
This course was a mental anguish. May God help other students to deal with it
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla v pohodě. Úkoly by mohly být opravovány rychleji, ale na následné opravy bylo dost času, takže to ani moc nevadilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňujem že som jednu (povinnú) úlohu mohol odovzdať o trochu neskôr keď som sa na tom predom dohodol. Dobrá komunikácia cez Mattermost
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji dobré okomentování různých chyb v kódu, po jejichž opravení byla kvalita kódu podstatně lepší. Vytknu však někdy dlouhou dobu pro opravení úkolů (v těchto případech byla ale vždy prodloužena deadline, takže nebyl problém je i takto splnit včas).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních nebyl Yaghob špatný, ale úkoly opravoval docela dlouho (spíš byl problém v tom, že o tom nedal vědět). To platí především o závěrečné úloze - mohl(a) jsem mít zápočet minimálně o měsíc dřív.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúci cvičiaci. Rád pomohol aj vysvetlil. Odpisoval aj v neskorých hodinách, čo veľmi cením. Cvičenia boli zaujímavé a bolo všetko vysvetlené, čo bude potreba na zadaní. Mini úlohy na cvikách mi pomohli viac pochopiť zadanie a naučiť sa novú funkciu na Arduine. Oprava a spätná väzba na zadaniach bola rýchla a dôkladná. Vďaka tomu som sa poučil z chýb pri písaní kódu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Supr cvičící, všechno co bylo třeba vysvětlil rovnou na cvičení a vždy nám i k řešení dal malou nápovědu, která mi vždy ušetřila spoustu času nad řešením úloh.
Trochu déle mu trvalo nám jednotlivá řešení opravit, ale vždy kdyžtak posunul deadline o pár dní, takže ve výsledku to bylo skvělé.
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující je nápomocný, ale bohužel kvůli svátkům se musely dodělávat domácí úlohy během zkouškového a přijde mi, že tomu šlo zabránit.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Počítačové systémy [NSWI170, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Yaghob má veľmi priateľský a plynulý prednes. Ale nemyslím, že nás dostatočne pripravil na skúšku, ktorá so samotnou látkou mala veľmi málo spoločné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prednášajúci je otvorený otázkam študentov, ale spôsob prednášania nebol môj najobľúbenejší.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
S vyučujícím jsem neměla přímý kontakt. Na přednášky jsem chodila, protože to byl jediný spolehlivý zdroj informací ke zkouškám.
Zkouška samotná mi pak vyhovovala, protože jsem se o složení příkladů v ní dozvěděla ještě před ní. Znamenalo to, že jsem teorii samotné nevěnovala příliš času a soustředila jsem se na příklady. Jediné smutné je, že u jednoho počítacího příkladu nikdo z ročníku nevěděl, jak na to. Pokud ho proto člověk dostal, věděl, že ho neudělá.
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Látka přednášky jasně a podrobně vysvětlena; často jsem byl překvapen, že už se blíží konec hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Doktor Yaghob je celkem zábavný, jeho výklad byl pochopitelný, ale z nějakého důvodu nestihl všechna témata, ačkoli měl k dispozici všech 14 přednášek.
Petr Tvrdek, 06.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pěkně o tématech vypráví a je prostě takový pohodář. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nemám co vytknout. Přednes byl poutavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
zvlastne, ze sa komunikuje cez nejaky alternativny server, ked si kazdy vyucujuci vymysli svoju appku, tak sa v tom ako studenti velmi rychlo stratime, inak pohode
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející předá většinu učiva srozumitelně a dostatečně, jen měl občas zvláštně antagonistický přístup k náhodným cílům "Mě pan kolega Kruliš pořád provokuje tím, že do prezentací dává memes", "Já nevím, proč ty floaty takhle jsou, je to divný.". Dělá to na přednáškách trochu zvláštní atmosféru. Jinak si asi není na co stěžovat, přednáška to byla v pohodě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2023, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášející má velice příjemný hlas na poslouchání, mluví zřetelně a neměl jsem nikdy problém, že bych tématu neporozuměl. Občasné vtipné prupovídky přidali přednáškám více organický nádech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý přednášející, hezky dokáže vtáhnout do tématu. Přednášky byly skvělé a je velice důležité na ně doopravdy chodit, neboť se na nich ozvou věci do zkouškového testu, které se v prezentacích neobjevují. Přednášející byl vždy schopen odpovědět na jakoukoliv maličkost, která vás k tématu napadla.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zaujimavo rozpraval, aj veci pre porovnanie z historie co viedlo k lepsiemu chapaniu konceptov
Šimon Jůza, 30.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Záživný přednes, zájem na zodpovídání otázek studentů. Vše jasně vysvětleno. Za mě není co vytknout.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvika se skoro vůbec netýkala látky probírané na přednášce. Na první hodině nás Zavoral hodil do programování v C++ přímo po hlavě. Pokud jste do té doby viděli jen python z programování 1 měli jste opravdu hodně co dělat abyste se rychle naučili úplně jiný jazyk.
Co se domácích úkolů týče, obsah byl dobrý, kontrola tragická. Úkoly se odevzdávají do recodexu, kde se vyhodnocují nějakým obskurdním emulátorem Arduina, které se ne vždy chová jako reálný kus. Debugovat proč vám program funguje na vašem fyzickém kusu a ne na recodexu bylo peklo. Navíc jelikož Zavoral není autorem úkolů, nebyl schopný přesně specifikovat co že to vlastně ten recodex chce a zadání vypadalo spíše stylem: "Udělejte to tak, aby to sežral recodex"...
Abych přidal i něco dobrého. Feedback od Zavorala na kvalitu kódu byl za mě sice občas drsný a nekonzistentní, avšak napomáhal k čitelnosti a udržitelnosti kódu.
Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Moc fajn, všechny úkoly zkontroloval velmi rychle (asi tak do dvou dnů) a byl velmi ochotný cokoliv dovysvětlit. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super schopnost vysvětlit věci na cvičení a rychle odpovídat na dotazy online
Připomínka k předmětu, Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia mi prišli zaujímavejšie ako prednáška. Domáce úlohy na seba silno nadväzovali a dohromady tvorili mohutný kód. Páčila sa mi limitovaný hardware Arduina, človek musel poriadne rozmýšľať, čo robí. Predmet sa vraj tiež zaoberá čistotou kódu, ale cvičiacemu vadili len veľmi závažné/ľahko opraviteľné chyby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Moc pravidiel na kvalitu kódu, ale očividne o tom ten predmet bol, tak asi sa na to nemôžem sťažovať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení se programuje Arduino. Jenomže to Arduino tam jen jenom proto aby se tento předmět nejmenoval Programování. Hlavní náplní předmětu je ve skutečnosti psaní přehledného kódu, což vám navíc ztěžují nekonzistence mezi skutečným Arduinem, na kterém domácí úkoly vypracováváte, a simulátorem, na kterém jsou kontrolovány. Například se stane, že na skutečném hardware musíte importovat jednu knihovnu, ale než úkol odevzdáte, tak ten import musíte smazat, protože se z toho simulátor rozsype. Náročnost úkolů závisí na tom, jak moc daný cvičící bazíruje na drobnostech a jestli pochopíte, že nemáte dělat to, co dává smysl, ale to, co cvičící chce. Komplikace skutečného hardware (např. debounce tlačítek) nejsou vůbec brány v zřetel a ani si ty tlačítka nezapojíte, ale bez vysvětlování dostanete předzapojená.

Na druhou stranu nemůžu říct, že by obsah předmětu byl naprosto nepřínosný. Naopak mě donutil psát čistší a přehlednější kód a naučil mě vyvarovat se věcem co vedou k nepřehlednému kódu. Celá věc s Arduinem je však naprostá šaškárna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
super
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla zajímavá, programování na Arduinu pro mě bylo něco úplně nového. Bohužel pro specializace, které nemají povinné C++, je to trošičku zbytečná zátěž. Ale hlavně mě mrzí, že na cvičení nebyl prostor se vrátit k některým tématům z přednášek (zejména k úlohám, které se následně objevily u zkoušky). Pokud jde o náročnost, většinu úloh jsem zvládl(a) den dva po zadání. V úloze se stopkami ale byla chyba a dost záviselo na pořadí některých příkazů. Myslím, že v zadání by se na to mělo upozornit (stopky jsem odevzdal(a) až večer před cvičením).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška a cvika se obsahem naproto lišila. Dle mého by to měli být samostatné předměty.
Přednášky byly obsahově dobré. Cvika obsahově také ušli.
Stálo by za to však přemyslet zkoušku. Odpovědi a,b,c,d a nějaké počítací příklady jsou nevypovídající o vaší znalosti učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jsem vděčný, že k přednášce existují takováto praktická cvičení. Domácí úkoly mě přišly poměrně zábavné, ale možná bych ocenil trochu větší návaznost na přednášku. Spíš mám pocit, že jde o dva různé předměty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Úkoly působily zprvu velmi složitě - jelikož chybí základy jazyka C/C++, z obyčejného úkolu se častokrát stala několikahodinová zátěž, kvůli oné programovací bariéře a prvotnímu setkání s počítačem Arduino.
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Feel-good programovanie, popri ktorom sme sa naučili základné coding guidelines.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení nemá mnoho společného s přednáškou, jedná se spíše o kurz programování v C++ a Arduinu. I když už jsem měl s oběma technologiemi předchozí zkušenost, cvičení bylo přínosné a vidím, že jsem schopen po absolvování tohoto předmětu psát kvalitnější, čitelnější a spolehlivější kód. Někteří cvičící mají ale (údajně) sklony k bazírování nad formalitami a správné splnění úkolu občas vyžaduje dávku čtení myšlenek. S dobrým cvičícím se ale jedná o veskrze positivní zážitek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyvíjet na něčem a testovat na něčem jiném je poměrně pain. Zvlášť když na vypracování je takový tlak a časové deadliny.
Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Riešené úlohy boli dostatočne "náročné" aby ich vyriešenie bolo brané ako úspech pre študenta a zároveň zaujímavé. Drillovanie základných programovacích praktík tiež nie je na zahodenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2023, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Celková náplň cvičení byla uspokojující. Zaznamenl jsem zlepšení ve struktuře svého kódu. Též se mi zlepšila schopnost reagovat na komentáře a připomínky ke kódu, kterým bylo občas obtížné vyhovět. S kombinací s prací s arduinem mi připadá cvičení dobře i zábavně sestaveno.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičení, se zápočtem jsem neměl žádný problém a hodně jsem se toho naučil. Ale nechtěl bych teda už dávno neumět v C++, protože jinak by to bylo dost drsné. :)
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Obsah je věcný a zajímavý, ale kvůli špatné organizaci se musely dodělávat zápočtové domácí úlohy během zkouškového.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Recodex emulator mal docela malu podporu nativnych funkcii arduina ale dostatocny na vyuku
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Some useful things for the quality of your code, but overall, it's just picking on every possible detail.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Upřímně skvělý cvičení, mám osobně velmi rád c++, takže mi cvičení velmi sedlo.
Připomínka k předmětu, Počítačové systémy [NSWI170, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Témou predmet nadväzuje na Princípy počítačov, avšak formátom by som ho prirovnal k Počítačovým sieťam, kde to skôr vypadá ako priateľská konverzácia, ako predávanie vedomostí. Ide hlavne o vertikálny rez vzťahom medzi Software a Hardware.

Hlavný problém bol pri opakovaní učiva na skúšku. Prezentácie neposkytujú dostatočne presné definície a postupy vyžadované pri skúške. Tá má veľmi nepríjemný formát. Teoretický úlohy typu ABCD, s viacerými správnymi možnosťami, ktoré sú prinajmenšom diskutabilné. V praktických úlohách sa nehodnotí postup, iba presné číslo zadané do textboxu.

Za správnu úlohu získate buď 0 bodov alebo plný počet. Čo je celkom neštastné, keďže nie je vždy jasné, čo sa od vás chce a samotných úloh je málo. Celkovo skúška veľmi málo reprezentuje znalosti získané na prednáške, s výnimkou úplne poslednej, kde Vám prednáśajúci musia vysvetliť ako skúšku riešiť. Počet otázok, ktorý sa tam vyskytuje je v skutočnosti veľmi malý.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Učivo pohodlne nadväzovalo na predment Úvod do počítačov z minulého semestra.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět zabírá spoustu času hlavně během semestru, kdy se na cvičeních programuje Arduino.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výuka měla docela překryv s počítačovými systémy, což se mi zdá trochu škoda. Mám dojem, že některá témata by se dala zkrátit (operační systémy) či úplně odebrat (paralelní programování). Chápu, že tento předmět je především přehledový, ale zrovna to paralelní programování nám moc dobrý vhled nedalo (spíš takové konstatování, že to existuje, zavedení základních pojmů, ale nic víc). Zkouška nebyla nic moc (byla trochu moc o náhodě a nebylo možné se na ni pořádně připravit), ale naštěstí nebyla moc těžká.
Petr Tvrdek, 06.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Docela fajn přehledový předmět; jen ta zkouška není nic moc - v ostatních předmětech normálně zkouší třeba ústně a stíhají to, takže ten argument, že zkouška má formát, jaký má, protože je moc studentů, mi nepřijde relevantní. Ale hodně jsem se toho naučil a Arduino také nebylo špatné:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nemám co vytknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Po princípoch počítačoch v zimnom semestri podľa mňa príliš veľká časť tohto predmetu pôsobila len ako opakovanie, takže bolo oveľa ťažšie udržať pozornosť. Napríklad uvod do c++ a podrobnosti o niektorých architektúrach ale boli super. Chýbali mi aktuálne záznamy prednášok alebo sprievodný text - prezentácie boli občas (najmä pri nových témach) len heslovité.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Obsah přednášky je zajímavý a užitečný, zkouška zvládnutelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Prakticky zbytečný, stačí pouze cvika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2023, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět je více méně nalejvárna a tu a tam algoritmicé naučení různých vzorců. Nakonec jsem se na zkoušku naučil za 3 dny, dostal známku a den po zkoušce si pamatuju tak 10% věcí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2023, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
Bohužel jsou prakticky nedostupné učební materiály v textové podobě. Pokud se člověk chce učit, musí sledovat záznamy přednášek, které nelze bohužel ani stáhnout a z nějakého důvodu se začnou po asi hodině sledování vyskytovat vždy problémy s načítáním videa (což se mi dařilo zatím pouze vyřešit restartem počítače). Bylo by dobré, aby byly minimálně přidány poznámky k prezentacím, ve kterých je napsáno vše důležité (včetně toho, co se může vyskytnout ve zkoušce).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Je důležité chodit na přednášky, neboť se na nich ozvou věci do zkouškového testu, které se v prezentacích neobjevují.
Bylo by fajn mít například záznam, který je teď dostupný pouze v angličtině. Jinak supr předmět plný zajímavých témat.
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavá látka, ale zvláštní přístup u zkoušek. Není jasné, na co je třeba dávat pozor a umět, a de facto se musí jít na první pokus jako na procvičování praktických úloh, které vidíte poprvé v životě. Bylo by lepší, kdyby se praktické úlohy zkoušely alespoň jednou nanečisto nebo bylo pár domácích úloh z toho.
Šimon Jůza, 30.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvěle navazující kurz na Principy počítačů. Probraná témata jsem dobře pochopil, zkouška mě ve výsledku právě kvůli tomu moc nepřekvapila. Zkouška jako taková byla velmi férová, jen všem doporučím se při přípravě zaměřit spíše na praktické příklady (proto je dobré na přednáškách právě u nich dávat obzvlášť pozor, teorii lze dohnat i jinde).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK