AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Viktor Holubec, Ph.D. [32-KMF], Termodynamika a statistická fyzika [NOFY031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan cvičící byl otevřen dotazům v průběhu cvičení a dokonce i po cvičení, což velmi oceňuji. Výklad byl občas zmatený a proto jsem si musel propočítat další příklady ze sbírek, abych získal intuici, jak příklady řešit.
prof. RNDr. Petr Chvosta, CSc. [32-KMF], Termodynamika a statistická fyzika [NOFY031, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán profesor vie prezentovať učivo veľmi pútavo a pri výklade výrazne zdôrazňuje podstatné veci, vďaka čomu sa aj pri učení na skúšku ľahšie hľadajú oporné body (a človek si ich zapamätá aj do budúcna). Prezentované problematiky má výborne premyslené a oceňujem zameranie na obrázky(grafy) naproti matematickým odvodeniam. Treba oceniť aj ochotu usporiadať množstvo konzultácií či už počas semestra alebo pred skúškami. Skúška prebiehala v priemnej atmosfére, napriek krátkemu času na prípravu bola zvládnuteľná, keďže zväčša sa jednalo o dialóg so skúšajúcimi, dôraz bol naozaj kladený na porozumenie učivu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor je jistě velmi vzdělaný a záleží mu na tom, aby vzdělaní byli i jeho studenti, občas však v této snaze příliš tlačí na pilu a některým lidem jeho svébytný styl nemusí sedět. Já jsem se osobně setkal pouze s korektním jednáním, avšak některé jeho komentáře ke kolegům byly pro mě za hranou. K intuitivnímu pochopení látky pomáhají podané analogie, notoricky je známý kůň s mrkví a piráti, ovšem mnohdy nebyly zcela dotažené a bez dalšího vysvětlení působí spíš bizarně. Nejvíce mě asi zamrzelo, že poslední témata sylabu již příliš detailně nestíhal probrat a ke zkoušce jsem si je musel dohledávat v externích materiálech. V případě nepochopení učiva hodnotím kladně možnost konzultací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Výkladu chyběla struktura. Často pan přednášející odbíhal od tématu a bylo těžké se zorientovat co s čím souvisí. Pan přenášející moc nepsal na tabuli a většinu toho jen říkal a to velkém tempu, proto se nedalo stíhat si vše zapsat do sešitu. Z tohoto důvodu mi velmi chyběli skripta k přednášce.
Kámen úrazu byla poslední přednáška z termodynamiky na téma Fázové přechody. Většina z nás včetně mě nepochopila na přednášce skoro nic. Prosím, přednášení tohoto tématu zlepšete třeba tím, že toto téma rozložíte do dvou přednášek a uberete něco na začátku semestru, kde podle mého názoru je pro to prostor.
RNDr. Artem Ryabov, Ph.D. [32-KMF], Termodynamika a statistická fyzika [NOFY031, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doktor prednáša veľmi pútavo a zaujímavo, oceňujem prehľadnú štruktúru prednášok aj ochotu odpovedať na dotazy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výuka pana doktora je vcelku přehledná a podle mého názoru v ní nechybělo nic důležitého. Dr. Ryabov interaguje během přednášek se studenty a zajímá ho pochopení. U zkoušky je náročnější, avšak slušný a korektní. Stejně jako prof. Chvosta zkouší zejména pochopení učiva, což považuji za dobré.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška měla strukturu a řád a to tím, že pan přednášející psal vše důležité na tabuli na rozdíl od pana Chvosty. Na přednáškách jsem chápal drtivou většinu. Pan přednášející byl otevřen dotazům v průběhu přednášky.
RNDr. Julie Šťastná, Ph.D. [32-KMF], Termodynamika a statistická fyzika [NOFY031, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas působila zmateně, ale snažila se a její poznámky byly cenné.
Připomínka k předmětu, Termodynamika a statistická fyzika [NOFY031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení se nestihlo propočítat moc příkladů, ale naštěstí jsou zde sbírky, které to zachraňují.
Připomínka k předmětu, Termodynamika a statistická fyzika [NOFY031, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výuka předmětu se skládá ze dvou podstatně odlišných celků prof. Chvosty a dr. Ryabova, skoro to vypadá, jako by se jednalo o různé předměty. Předmět je zajímavý a nutí studenty přemýšlet, zejména termodynamická část je vyučována svérázně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Největší negativum tohoto předmětu bylo, že mi zde chyběli skripta k přednášce, hlavně z termodynamiky. Prosím, napište k tomuto předmětu skripta, když už to učíte tolik let.
Bylo fajn, že jsme měli vypsané okruhy ke zkoušce, ale otázky nebyly vždy chronologické a některé pojmy jsem u otázek viděl poprvé i když jsem nechyběl na žádné přednášce ani na žádném cvičení.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK