AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Vahid Borji, Ph.D. [32-KDM], Rozvíjení konceptuálních znalostí ve školské matematice [NMTM462, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super učitel, pořád dobrá nálada a energie vysvětlit některé věci klidně několikrát. Oceňuji i jeho přístup k výuce, za mě velmi dobře organizované a připravené hodiny:-). Doporučuji.
Tomáš Ploc, 24.01.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor Borji i přes jazykovou bariéru dokáže velmi dobře předat podstatné myšlenky. Velmi oceňuji jeho milý přístup a snahu o pochopení tématu u všech studentů.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Rozvíjení konceptuálních znalostí ve školské matematice [NMTM462, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka byla velmi milá, nápomocná, na každém cvičení byla připravena cokoliv vysvětlit. Zároveň byla velmi pečlivá a trpělivá, výborný didaktik.
Připomínka k předmětu, Rozvíjení konceptuálních znalostí ve školské matematice [NMTM462, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět velmi zajímavě ukazoval nový pohled na výuku určitých partiích matematiky, za mě velmi zajímavý předmět. Jádro předmětu bylo opakování středoškolské matematiky, ale důraz byl kladen především na prohloubení pochopení a na zlepšení vysvětlovacích schopností (hodí se hlavně pro studenty učitelství). Některé příklady byly nezvyklé, ale o to víc nám rozšířily obzory. Myslím si, že tento předmět je do budoucna hodně praktický a hodně jsem si z něho odnesl.
Tomáš Ploc, 24.01.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tento nepovinný předmět bych doporučil všem studentům učitelství. Velmi zajímavě rozebírá všem známé koncepty a jejich principy. Díky němu mám další užitečné pohledy na goniometrické funkce, logaritmy apod.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK