AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující vždy vše výborně vysvětlil a dokázal navést k samostatnému uvažování nad problémy.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Velmi oceňuji lidský přístup vyučujícího k výuce i studentům. Ochotně vždy odpovídal na dotazy, kterých nebylo (nejen z mé strany) málo.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Cvičení dokonale navazuje na přednášku, látka se mezi přednáškou a cvičením propojuje (např. jsme si na cvičení zkusili některá matematická odvození sami provést, což velmi pomohlo při učení se na zkoušku. Na cvičeních bylo k dispozici vždy zadání příkladů tak, abychom mohli pracovat samostatně. Vyučující vždy jednotlivě konzultoval řešení tak, aby každý mohl pracovat svým vlastním tempem.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Přednáška je vedena velmi srozumitelným způsobem. Zároveň jsou studentům (např. v případě nemoci) k dispozici podrobná skripta, která svým obsahem kopírují (v některých částech přesahují) obsah přednášky. Velmi oceňuji, že většina probírané teorie je uvedena motivačními úlohami. To velmi usnadňuje následné pochopení probírané látky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK