AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Helena Kommová [32-KDM], Metody řešení matematických úloh [NMTM307, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující působila, že má mezi studenty své oblíbence a neoblíbence (podle toho, jakou měl kdo absenci, jestli chodil pozdě, nebo jestli dělal matematickou olympiádu). Nijak to neovlivňovalo hodnocení u zápočtu, ale trochu to kazilo atmosféru při hodinách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hodiny měly jasně danou strukturu, ale přesto mě moc nebavily. Pravděpodobně to bylo dáno náročností příkladů. Jinak se mi líbila různorodost příkladů a zkušenosti vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující si během prvních pár hodin vytipovala své oblíbence (většinou lidé, co dobře a rychle reagují). Pokud člověk udělal chybu, tak to často ještě několikrát zdůraznila. Pokud se člověk přiznal, že je v úloze ztracený, tak mu sice poradila, ale s komentářem typu, že je to dost špatné a měl by to napravit. Na rozdíl od všech jiných hodin na matzyfu, kde mám pocit, že se do nás snaží dostat, že pokud člověk něčemu nerozumí, tak se má okamžitě zeptat a je to naprosto v pořádku, tak tady (ač se vyučující po každé úloze ptala, kdo úlohu pochopil) není atmosféra na to aby se člověk bez obav zeptal na to čemu nerozumí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka Kommová klade velký důraz na korektnost postupů a vyjadřování, což je pro budoucí učitele velmi důležité. Doplňuje svůj výklad o zajímavé poznámky a zkušenosti ze své profese.
Připomínka k předmětu, Metody řešení matematických úloh [NMTM307, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Celkem fajn předmět, kde jsme se setkali s různými přístupy k řešení obtížnějších středoškolských úloh, což je asi docela užitečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbilo se mi, že jsme prošli spoustu středoškolských témat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Seminář se skládá z řešení dle mého dost těžkých, mnohdy trikových středoškolských úloh. Často mi scházelo vysvětlení, proč by měl být zrovna tento typ úloh pro děti užitečný. Ocenila bych kdyby předmět obsahoval více komentářů k tomu, jak dětem přiblížit postup řešení úlohy i když ho třeba na první pohled nevidí. Z předmětu si odnáším jen spoustu nedořešených úloh, protože jakmile byl někdo rychlejší a úlohu vyřešil, tak se šlo bez většího komentáře ihned na další.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět je koncipován jako přehled většiny středoškolských témat. Nabízí zajímavé příklady k zamyšlení, vedoucí k hlubšímu pochopení středoškolské látky. Předmět mi přijde velmi užitečný.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK