AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D. [32-KDM], Diferenciální geometrie [NMTM301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent Slavík byl vždy na hodiny dobře připraven a vše vysvětloval velmi srozumitelně. U zkoušky kladl důraz na porozumění dané problematice, což je podle mě správně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbí se mi jasná struktura přednášky, vše je přehledné a vysvětleno, případně dovysvětleno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborné. Občas houpavý hlas.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent Slavík zvládá s lehkostí vše vysvětlovat velmi přehledně a srozumitelně. Jeho výklad se poslouchá sám.
Připomínka k předmětu, Diferenciální geometrie [NMTM301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška a cvičení nedodržovaly striktní rozvrh, ale prolínaly se, jak bylo zrovna potřeba, což mi dává dobrý smysl a oceňuji to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Sice neexistuje prakticky, ale je formou další přednášky.
Připomínka k předmětu, Diferenciální geometrie [NMTM301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět byl velmi zajímavý, oceňuji časté propojování s fyzikou a kartografií, díky kterému bylo lehčí si probíranou látku představit a propojit s něčím, co už znám. Také velmi oceňuji grafické znázorňování probíraných křivek a ploch pomocí programu Mathematica, což je přeci jen přehlednější než nákresy na tabuli, zvláště u komplikovanějších křivek nebo ploch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Téma je zajímavé a celkem náročné, na hodiny jsem se celkem těšila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět mě bavil, pojednává a základech křivek a jejich vlastností v 2D a 3D. Má pár zajímavých uplatnění a historických předků. Kdo se bojí integrování, nechť si epsilon dostatečně velké zopakuje. Důkazy jsou vcelku přímočaré, nic hlubokého a zkouška patří k rozumným.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi zajímavý předmět studia křivek a ploch. Předmět je i přes strašidelnější název krásně pochopitelný díky možnosti si vše hezky představit a kreslit. Přednáška a cvičení se dost často prolínají.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK