AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Geometrie I [NMTM203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor je velmi dobrý kantor. Výklad má poutavý, někdy prohodí pár vtipů a určitě se nikdo na jeho hodinách nenudí. Na zkoušku chce, aby student uměl úplně všechno, ale na druhou stranu se zkouška skládá opravdu pouze z toho učiva, co je probráno na přednášce. Tento předmět jsem si opravdu díky panu doktorovi hodně oblíbil, ačkoliv patří určitě k náročným. U zkoušky je pak nutné spočítat několik příkladů a přesvědčit pana doktora o svých teoretických znalostech. Líbilo se mi, jak měl pan doktor na některá témata připravené poznámky, takže jsme mohli opravdu celou přednášku pouze poslouchat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pan doktor je proste goat, vyborny vyucujici
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučujícímu není co vytknout, jen snad to, že pro svou genialitu a nadšení nechápe nedostatky a trápení "běžných lidí".
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Geometrie I [NMTM203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je opravdu velmi ochotná, látku vysvětluje úplně perfektně. Když jsme něco nevěděli, tak jsme se mohli úplně v klidu doptat. Na začátku cvičení vždy ve zkratce zopakovala přednášku, což nám moc pomohlo, že jsme si danou teorii i zopakovali. Paní doktorka s námi udržovala dokonce až přátelský vztah, což moc oceňuji. Na cvičeních jsem se cítil opravdu dobře. Zápočet byl hodně férový, nemám paní doktorce co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pani doktorka ma velice lidsky pristup a vyucuje velice dobre
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nejmilejší vyučující v KDM. Vytknul bych jí snad jen to, že pro svou ochotu není paní doktorka schopna odbýt irelevantní či všetečný dotaz studenta, který je zbylým studentům úplně k ničemu. (Tak jsem to alespoň vnímal já a můj spolusedící...)
Připomínka k předmětu, Geometrie I [NMTM203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení dokonale kopírovalo přednášku, vlastně jsme vždy procvičili to, co jsme udělali na přednášce. Cvičení nám pomohlo látku z přednášky lépe pochopit a díky paní doktorce jsme si to dokázali i lépe představit. Zápočtové testy byly na úrovni příkladů, které se dělají na cvikách normálně. Myslím si, že cvičení nebyla zase tak moc náročná (v porovnání například s MA), ale za to sloužila jako skvělé doplnění přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
cvika byla skvela k lepsimu pochopeni prednasky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Než jsem se rozkoukal, předmět mi utekl, ale to je opakující se motiv. Na předmětu bych neměnil nic.
Připomínka k předmětu, Geometrie I [NMTM203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška dává analytické geometrii na SŠ didaktické rozměry, což se mi moc líbí. Samozřejmě i do velké míry rozšiřovala středoškolské učivo, což vedlo k hlubšímu pochopení tématu. Sylabus neobsahuje tolik důkazů (jako například u MA), ale za to obsahuje vysoký počet různých odvození atd. (některé z nich se hodí právě při výuce na SŠ). Učivo z části navazuje na lineární algebru, takže doporučuji si ji zopakovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
predmet velice prijemny s velkym durazem na porozumeni
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V předmětu jsem se tak 3. či 4. hodinu ztratil. Pan doktor Halas však dokáže člověka důsledně přesvědčit, že je to chyba studenta, nikoliv vyučujícího či předmětu. Moc jsem oceňoval humor zakomponovaný v přednáškách.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK