Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář II [NMTM162, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Příjemné vystupování, velká ochota pomoci, není nic, na co bych si mohl stěžovat. Oceňuji zápal do tématu.
Vždycky skvěle připravená a umí skvěle vysvětlovat. Nemá problém s výkladem zpomalit a přizpůsobit ho všem dle potřeby. Oceňuji pomalejší tempo i styl vykládání látky
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář II [NMTM162, proseminář]
Paní doktorka Škorpilová je skvělá vyučující. Vyhovoval mi její pozitivní přístup a často také krásné inspirativní příklady k probíraným tématům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je opravdu kapacitou v tomhle oboru, během hodin dokázala zodpovědět všechny dotazy a látku velmi dobře vysvětlovala. Příklady svojí náročností odpovídaly pozdějšímu zápočtovému testu. Získat zápočet není úplně jednoduché, vlastně platí stejné podmínky jako u cvičení z lineární algebry (s paní doktorkou). Myslím si, že paní doktorka je schopná toho studentům opravdu hodně dát, ať už výkladem, nebo během individuálních konzultací příkladů na cvičení. Možná trochu těžší předmět (na to, že je volitelný), ale určitě to za to stojí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičící, která umí skvěle vysvětlit. Věnuje vyučování jistě spoustu času. Je milá a poměrně vstřícná.
Připomínka k předmětu, Matematický proseminář II [NMTM162, proseminář]
Za tento předmět jsem velmi vděčný. Zopakoval jsem si mnoho užitečných konceptů ze středoškolské matematiky a hlavně je konečně pochopil pořádně do hloubky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět doplňoval povinnou přednášku pro učitelský obor Základy planimetrie, takže se nám to hodilo jako doplněk k tomu předmětu. V druhé polovině předmětu jsme zopakovali středoškolskou stereometrii, která učitelský obor čeká v nadcházejícím semestru. Za mě je to super možnost, jak si zopakovat tato dvě témata. Na začátku jsme dělali i nějaké důkazy, což celé cvičení dost oživilo a rozšířilo nám to obory do naše budoucí práce. Opravdu doporučuji pro studenty učitelství, je to hezky propojené a určitě to pomůže s přípravou na pozdější zápočtový test (i zkoušku).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Zopakoval jsme si věci ze střední a dozvěděl se něco nového, jen zápočtový test mi přišel moc obtížný