AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Aritmetika a algebra I [NMTM105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Halas vlastně mezi přednáškou a cvičením nerozlišoval. Prostě když bylo vhodné probírat, probíral, když bylo vhodné nějaký čas věnovat příkladům, učinil tak.
Komentář k Panu Halasovi obecně - viz anketa přednášky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Aritmetika a algebra I [NMTM105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pozitiva pana Halase: vynikající pedagog, intuici za látkou dokáže mistrovsky předat, opravdu si něco z přednášky odnesete, hodiny s ním jsou zábavné.
Negativa: někdy dostanete vlastně jen intuici a skutečně formální znění je jaksi druhořadé - vlastně nevíte, co jste se naučili a co jen ochutnali -, největší negativum je ale naprostá neexistence podkladů k přednášce. Jediné, co dostanete, je "osnova předmětu". Což je něco mezi jmenným seznamem témat, dovysvětlivek a sbírkou početních příkladů... Musíte se proto učit z uvedené literatury - a abyste věděli co z ní je požadováno a co ne, musíte prostě slyšet co bylo a nebylo zmíněno na přednášce k danému tématu...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hodiny s panem doktorem Halasem byly velmi zábavné, je na něm vidět nadšení pro věc, které je nakažlivé. Vždy velmi ochotně odpovídal na všechny naše dotazy, opravdu chtěl, abychom látce porozuměli a odnesli si toho co nejvíce.
Připomínka k předmětu, Aritmetika a algebra I [NMTM105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení a přednášky se vhodně prolínaly, jak bylo zrovna potřeba, striktní dělení se nedodržovalo, což podle mě velmi dobře fungovalo.
Připomínka k předmětu, Aritmetika a algebra I [NMTM105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Má cenu si předmět zapisovat, pokud nestudujete učitelství? Ne, upřímně asi ne. Pokud máte zájem o probíranou látku, existují určitě předměty, kde je probírána detailněji, tohle je vlastně vždy jen ten základní úvod do tématiky. Tento účel však za mě plní dobře - není příliš dopodrobna ani příliš málo detailně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
První polovina témat je trochu roztroušená po celé matematice, bez nějakého většího propojení. Druhá je však tak krásně a nenápadně propojená skrz Eukleidův algoritmus. Řekl bych, že to i pěkně vystihuje styl a způsob přednášení, který je zprvu trochu chaotický a pak začne krásně dávat smysl. Spojeno s příjemným přístupem, sem tam prohozeným nějakým tím matematickým vtipem, si asi není moc na co stěžovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět mi pomohl propojit si mnoho témat, která jsem už dříve potkala, ale chyběly mi souvislosti.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK