AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza II [NMTM102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor byl u cvičení vždy velmi nápomocný, neměl problém cokoliv vysvětlit nebo připomenout. Na cvičení vybíral adekvátně náročné příklady vzhledem ke zkoušce. Ke každému přistupoval individuálním způsobem, což jsem u jiného cvičení vlastně nezažil. Neexistovalo tedy, že by někdo ze cvičení odešel s tím, že něčemu nerozumí nebo že by něco nezvládl. Opravdu velmi kvalitní cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super člověk.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza II [NMTM102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor se snažil přednášku vést zajímavě, během přednášek se často ptal, zda všemu rozumíme a zda nepotřebujeme důkaz vysvětlit ještě jednou. Toho si moc cením. Učivo se snažil vykládat zajímavou formou, důkazy střídal s příklady, což vedlo k lepšímu porozumění. Panu doktorovi nemám co vytknout. U zkoušky byl navíc férový a snažil se studentovi pomoct.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Humorný, milý, vstřícný. Má velmi vysoké nároky, ale to není nutně špatně...
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMTM102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení perfektně navazovalo na přednášku, probíhalo formou samostatné práce, kdy nám pan doktor napsal příklady na tabuli a my je měli během celého cvičení spočítat. Ke konci vždy pár příkladů spočítal na tabuli, pokud bylo třeba. Cvičení hodnotím velmi dobře, jelikož připravovalo na písemnou část u zkoušky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Lepší a mnohem pochopitelnější než přednášky.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMTM102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška navazuje na učivo prvního semestru, za mě možná více zajímavější semestr kvůli tomu, že jsme měli i během přednášek více času a nemuselo se tak chvátat. To byla příjemná změna. Učiva bylo celkově méně, o to bylo více požadováno porozumění. Předmět byl pro mě i tak náročný, je potřeba průběžné učení i během semestru, aby se student v přednáškách neztratil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, škoda jen, že mu nerozumím...
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK