AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Proseminář z pravděpodobnosti a matematické statistiky [NMSA262, proseminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na paní doktorce Prokešové oceňuji její zápal a snahu vysvětlit i složitější témata tak, aby je pochopilo co nejvíce lidí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ochota přednášet na téma, které si vyžádali studenti. To bez pochyby vyžadovalo velkou míru přípravy. Také si vážím kvality komentářů u opravených úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Oceňuji schopnost dobře přednášet. Je zcela evidentní, že paní doktorku baví přednášet, takže výklad byl velice poutavý. U náročnějších témat, byl někdy nepochopitelný, ale nemyslím si, že je to vina přednášející. Dále bych rád ocenil připravenost a zpětnou vazbu k úkolům.
Připomínka k předmětu, Proseminář z pravděpodobnosti a matematické statistiky [NMSA262, proseminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Proseminář mi přišel hodně zajímavý. Zajímavé byly i domácí úlohy, které spolkly netriviální množství času. Ale to mi nevadilo, neboť mám výzvy rád a navíc to řešení bylo mnohdy opravdu pěkné. Takže vcelku se mi proseminář líbil, i když byl mnohem náročnější, než jsem od předmětu za dva kredity čekal.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Oceňuji ochotu přednášet na téma, které si téměř celé mohli vybrat studenti. Také si vážím zveřejňování naskenovaných rukopisů z přednášky. Vzhledem k tomu, že se jednalo o seminář mě překvapilo, jak pracné nějaké úkoly jsou, ale aspoň byla možnost na nich pracovat ve dvojicích. Trochu to teda svádělo z nerovnoměrnému dělení práce, což už je asi každého věc. Ocenil bych zveřejnění nějaké sbírky s teoretičtějšími příklady typu těch, co byly za úkol.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět je velice zajímavý a doporučuji ho. Oceňuji, že studenti mají vliv na to, co se probírá. Měl bych však jednu výhradu. Obecně nemám rád, když je k zápočtu potřeba řešit domácí úkoly. Koncept zápočtu nemám rád obecně, ale chápu, že zrovna prosemináře mají charakter, který jej přímo vyžaduje. Domácí úkoly byly dost náročné a v momentě, kdy na úkol potřebuji více než 4 hodiny, tak mě to spíše irituje a taky stresuje kvůli deadlinu, protože to jestli mě důkaz tvrzení napadne za hodinu, nebo na něj potřebuji doslova půl dne je random. Je však třeba podotknout, že se náročnost úkolů se bude každý rok lišit, takže předmět stále doporučuji.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK