AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Milý a ochotný cvičící, nebyl problém se na cokoliv zeptat a cvičící to vysvětlil. Když však ukazoval řešené úlohy v Matlabu s grafy, nestíhal jsem chápat, co ty grafy říkají a protože ukazoval další a další grafy, nestíhal jsem se ani ptát, co znamenají - prostě jsem se v tom ztrácel.
Také by bylo lepší upřesnit požadavky k protokolům v rámci DÚ - rozsah, co přesně je třeba diskutovat, jaké grafy dát do protokolu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Skvělý vyučující, který vždy přicházel připravený a především pozitivně naladěný a správě nadšený. Nemám co vytknout, fakt super:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Špičkové cvičenia. Cvičiaci dokázal namotivovať k vlastnej aktivite nielen výborným spôsobom vedenia cvičenia, ale aj vlastným pozitívnym a energickým prístupom k veci. Vedel vysvetliť látku tak, že som dostal intuíciu aj k občas ťažko stáviteľným novým myšlienkam z prednášky. Hodnotenie domácich úloh, ktoré sami o sebe boli zaujímavé a primerane ťažké, ma vždy posunulo vpred.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý cvičící
Petr Rašek, 12.01.2024, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičící se předmětu velmi věnoval a hodiny byly dobře připravené. Oceňuju konkrétní zpětnou vazbu k domácím pracem, nešlo jen o rutinní obodování a dále prostudentský přístup. Možnost rozvrhnout si práce víceméně podle sebe je velké plus. Pokud to někdo nechává na poslední chvíli, je už na jinou diskuzi a není povinností školy nutit k práci.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Milý cvičící (jeden z nejlepších na MFF). Se vším poradí, je ochotný a člověk se ho nebojí zeptat i na základní otázky, které by měl dávno znát. :D
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení jsou velmi přínosná k pochopení látky z přednášky a výklad cvičícího nabízí také vhled do numerické matematiky v reálném světě.
doc. RNDr. Petr Tichý, Ph.D. [32-KNM], Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Oceňuji příjemné vystupování a srozumitelnost výkladu. Zkouška byla vcelku jednoduchá, začala o pár minut dříve než měla (podobně jako loni na numerice).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Vyučující mi relativně vyhovoval, ale několikrát měl problém stihnout plánovanou látku, protože některé věci vysvětloval zbytečně důkladně. Také jsem měl problém s jeho zápisky na tabuli, které mi občas přišly dost nepřehledné
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Oproti Základom numerickej matematiky v treťom semestri sú prednášky doc. Tichého plynulejšie a zrozumiteľnejšie. Je vidieť, že má o látke dobrý prehľad a občas nám ukázal širšie súvislosti preberaného učiva. Jeho výklad ako aj zápis na tabuli mi občas pripadal zmätočný, zdôrazňujúci trochu iné časti úvah ako tie, ktoré študent vidiaci látku prvýkrát považuje za dôležité. Niekedy mi nebolo z výkladu jasné, kam smerujeme, či prečo robíme práve takéto úpravy. Po prednáške som musel často prechádzať látku ešte raz a hľadať chýbajúce logické kroky, ktoré som si na hodine nepoznačil. Druhá vec, ktorú musím doc. Tichému vytknúť, je, že ku koncu prednášky zrýchľoval výklad a mal som problém stíhať chápať látku, čo často viedlo k bezduchému prepisovaniu z tabule a následnému zmätku v poznámkach, ktorého lúštenie mi potom zabralo netriviálny čas. Myslím, že keby bolo tempo výkladu rýchlejšie, ale počas celej prednášky rovnaké, látku by som pochopil skôr. Doc. Tichý bol ale vždy ochotný po prednáške preberať so študentmi otázky k látke a vedel veci dobre vysvetliť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi kvalitní přednášky, učitel byl vždy ochotný věci dovysvětlit a zodpovídat dotazy. Na konci hodin jsme často pospíchali, protože jsme nestíhali, ale to nijak nesnižuje celkovou hodnotu přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent udelal z docela nudneho predmetu pomerne zajimavy vyklad. U zkousky hodnoti velmi mirne, prislo mi, ze az moc.
Prebirani stafety po pani Hnetynkove nebyl snadny ukol a pan docent se jej zhostil se cti.
Své poznámky nezveřejňoval (až na Krylov,vl. čísla a CG), ale z poznámky paní Hnětýnkové z Moodle plně postačovaly.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Tento vyučující mi nesedí. Jeho styl výkladu a poznámek mi přijde zmatený a špatně se mi pak učí. Stejný problém jsme měla již při základech numeriky. Zachránily mě záznamy přednášek z covidu.
Připomínka k předmětu, Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Na cvičení jsme dělali teoretické úlohy a úlohy v Matlabu. Teoretické úlohy mi pomohly lépe pochopit učivo. Když jsme dělali úlohy v Matlabu, tak nám cvičící velmi rychle řekl, co máme dělat a ukázal nám, co nám má vyjít - často jsem v podstatě nevěděl, co dělám a postupoval jsem tupě podle instrukcí; často jsem nevěděl, co některé grafy znamenají.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičení mi přišla super. Zhruba polovina byla teoretická(a úlohy byly vždy relativně vymyslitelné, což dost oceňuji) a zbytek práce s matlabem - osobně s ním nejsem moc kamarád, ale zadání nikdy nebyla složitá, takže to šlo i s v podstatě nulovými znalostmi matlabu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Výborne postavené cvičenie. Pri zložitosti látky piateho semestra má človek pocit, že preberané učivo je príliš zložité na to, aby bolo možné ho precvičiť vlastným počítaním niekde inde ako na bakalárskej alebo inej práci. Cvičenia k maticovým výpočtom tento predsudok veľmi efektívne vyvracajú a študent zmietajúci sa vo vetre abstraktných úvah je postavený opäť nohami na zem práve počítaním príkladov a použitím preberaných techník na konkrétnych číslach, maticiach a vektoroch. Zrazu je presne vidieť, aké veľké tie matice sú, prečo sa tieto dve nemôžu vynásobiť, alebo ako zákerne vyzerajú komplikácie, ktoré postup z prednášky elegantne obchádza. Presne takéto doplnenie prednášky študent potrebuje pre zvládnutie učiva a na tomto cvičení ho dostane.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Střídání s matlabu s teorií je super koncept.
Petr Rašek, 12.01.2024, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Náplň cvičení se mi líbila. Myslím, že důraz na praktickou práci s Matlabem by mohl být ještě větší a trochu okleštit teoretická cvičení. Důkazy by se mohly přesunout do přednášky, kam mi více zapadají. Domácí práce jsou rozhodně zajímavé.
Připomínka k předmětu, Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Přednáška byla srozumitelná, ve srovnání s loňskou numerickou byla větší provázanost a návaznost učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Výběr látky mi přišel zajímavý a obsahově vyvážený - nebylo toho ani moc ani málo:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Príjemný predmet, ktorý patrí podľa mňa na bc. modelovaní k tým ľahším. V podstate nadväzuje na maticovú časť ZNM z tretieho semestra, témy sú ale zaujímavejšie, je ich menej a preto je čas prejsť ich poctivejšie. Pozitívne hodnotím tiež formát a hodnotenie skúšky, ktorá sa zameriava na pochopenie myšlienok a použiteľnosti jednotlivých metód. Dôkazy odhadov chýb, pomocné tvrdenia alebo technické odvodenia, ktoré sa na prednáške sem-tam vyskytli, na skúške neboli požadované, alebo stačilo vysvetliť ich myšlienku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pro mě nutné zlo, ale student zaměření numeriky by samozřejmě znalosti tohoto kurzu měl mít, nebo aspoň se s nimi setkat. Ale i když to člověka nebaví, tak tu banální lingebru se za 1-2 dny na zkoušku naučí. Předmětu hodně prospívá cvičící Honza Papež.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK