AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Zbyněk Šír, Ph.D. [32-MUUK], Geometrické modelování [NMMB434, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Vždy byl ochotný pomoct, a většinou i věděl jak:) Pokud si zrovna nešel pro salát:D
doc. RNDr. Zbyněk Šír, Ph.D. [32-MUUK], Geometrické modelování [NMMB434, přednáška]
Samuel Smerčiak, 17.02.2024, 4. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
U pána docenta je najvýraznejšie jeho nadšenie pre látku, ktorú prednáša. Ak sa tomu nebudete brániť, dokáže niečo z neho preniesť aj na vás. Niekedy dávnejšie mi trochu vadil voľnejší spôsob prednášania, kedy sa nie vždy prechádzajú dôkazy do detailov a viac pozornosti sa venuje intuícii a príkladom, ale pre predmet geometrické modelovanie sa mi zdal tento spôsob veľmi vhodný. Ešte som asi nezažil pána docenta v zlej nálade a potešia aj rôzne historky alebo zaujímavosti z geometrie, ktorými sa nechá niekedy uniesť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Přednášející byl do látky naprosto upřímně nadšený a to nadšení se mu dařilo přenést i na studenty. Jen často odbíhal od tématu, ale vzhledem k tomu, že látky nebylo mnoho to nebyl takový problém.
Připomínka k předmětu, Geometrické modelování [NMMB434, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Naplní cvičení bylo čistě řešení úloh v Mathematice. Úloh vždy bylo dost a bylo možné řešit i domácí úkoly
Připomínka k předmětu, Geometrické modelování [NMMB434, přednáška]
Samuel Smerčiak, 17.02.2024, 4. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pre danú tému modelovania spĺňa tento predmet ideálny pomer medzi matematickou teóriou a praktickými implementáciami, ktoré majú formu troch domácich úloh. Práve tie sa mi zdali najzaujímavejšie a zároveň sa človek z nich naučil najviac, ak im venoval dosť času a riešil ich poctivo. Netreba očakávať podrobné dôkazy zložitých tvrdení, ide o predmet, ktorého úlohou je vytvoriť prehľad v základných objektoch a postupoch v geometrickom modelovaní. Túto úlohu spĺňa podľa mňa na jednotku. Dôležitý je aj prístup pána docenta, ktorý vedie prednášky hlavne cez príklady a konkrétne úlohy, uvidíte teda veľa obrázkov a jeho komentár mi dosť pomohol v intuitívnom porozumení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Předmět mi přišel zajímavý. Spoustu témat má využití v praxi, nebo alespoň někdy mělo a látka na sebe většinou dobře navazuje. Jediná možná výtka (co pro naprostou většinu lidí výtka nebude) je, že se toho vlastně probralo relativně málo - na 6-kreditový to bylo dost snadné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Energické a zábavné hodiny vždy zvedly náladu. Látka není obtížná.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK