AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Algoritmy na mřížích [NMMB411, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Přednášky bohužel někdy působily málo připravené. Cením si snahy o precizní, čitelný zápis na tabuli, ale pomalé tempo přednášek jim ubíralo na poutavosti.
Mgr. Sára Šůstek Vyhnalová [32-KA], Algoritmy na mřížích [NMMB411, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
Sára působila občas docela nesebevědomě, což trochu škodilo výkladu.
Ale domácí úkoly a zápočet byly bez problému.
Připomínka k předmětu, Algoritmy na mřížích [NMMB411, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
Kódění na cvičení je podle mne dobrý nápad, ale nebyl příliš vhodně implementovaný: začít se samotným kóděním vždy až tak 30 minut před koncem je typicky málo času na sepsání čehokoliv rozumného, zvlášť když nejčastější obtíží je hledání správných funkcí v dokumentaci (protože tématika na cviku obnáší knihovny, které průměrný student nepoužívá až tak často).
Přišlo by mi vhodnější místo toho dedikovat některá celá cvičení jako kódící a věnovat se něčemu celou hodinu. Taky mi přijde, že by prospělo rozvrhnout cvičení do počítačové učebny -- přijde mi nešťastné přímo plánovat s tím, že si studenti nosí vlastní notebooky.

Konečně, překvapila mne míra kryptografického zaměření cvičení -- na jednu stranu se hovořilo o spoustě ryze kryptografických věcech nesouvisejících s mřížemi, na druhou stranu podle mne existují zajímavé teoretické věci z přednášky, které na cvičení nevystoupili (třeba využití Minkowského věty).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Cvičení bylo dobré, akorát mi přišlo, že obsah cvičení (a domácí úkoly) nesouvisel moc s přednáškou. Myslím, že by nebylo špatné udělat ze cvičení část přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Cvičení byla zajímavá, akorát se moc nevztahovala k přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Průběh cvičení moc neodpovídal přednášce, podívali jsme se na různé kryptosystémy a zkoušeli programovat jejich zjednodušené verze. Domácí úkol (pro zápočet) zase příliš nesouvisel s kryptosystémy ze cvičení. Na cvičení programuju poměrně nerad, protože typicky ani nestihnu pořádně pochopit nový kryptosystém, natož abych ho za 15 minut implementoval. Raději bych asi probral méně kryptosystémů (teoreticky) více do hloubky než naopak - není mi jasné, proč vypadají takto a ne jinak, a podobně.
Připomínka k předmětu, Algoritmy na mřížích [NMMB411, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Přednáška mě příliš nezaujala. Možná by jí prospělo začít motivací, třeba ohledně aplikací v post-kvantové kryptografii, které byly zmíněny spíše jen mimochodem na cvičení.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK