AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Dennis Ferner, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Positives:
- Mr. Ferner is a hilarious man, his classes were always funny and he also knows how to teach.
- Regarding English for special purposes (math English), he knew what was important and what was not, since he helps create the tests.
- At the beginning he clearly laid out the criteria necessary for fulfilling the subject with the dates.
- The zápočet criteria were not difficult, but not super easy.

Negatives:
- He didn't pay much attention to grammar, he assumed we already knew it.
- Sometimes he talked too much and as a result we didn't cover what we needed to.

PS: Do get the paper version of the books.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Ferner býval na hodiny připravený dobře. Mívali jsme různé druhy cvičení, ale výuka se často zadrhávala a byla docela pomalá a nudná. Někdy by to chtělo se i zvednout ze židle a odlehčit atmosféru třeba nějakou hrou.
Věřím, že přístup "používat nějakou gramatiku a postupně nám dojde, jak to funguje" je populární a teoreticky i funkční, ale od rodilého mluvčí bych očekával, že ví i proč jeho jazyk funguje, tak jak nám ho prezentuje. To mi někdy chybělo.
Ocenil bych také systematičtější přípravu na psaní slohové práce.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Ferner výuku vždy berie s humorom, ktorý síce nie každému môže sadnúť, ale pre mňa osobne bola angličtina s ním jediný pozitívny dôvod chodiť v pondelky na Troju. Vyučujúci si uvedomoval, že máme aj oveľa dôležitejšie predmety a nezadával priveľa úloh na doma. Získanie zápočtu bolo relatívne jednoduché, čo je podmienené aj dotáciou kreditov. Za mňa rozhodne výborný!
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
I really dont know if he is trolling us but his opinions are rather mind-stopping. Apart from this, his jokes are sometimes actually funny and the lesson might be a good relief from the actual work. Dennis is a reasonable man and he plays his cards the best he can - meaning not everyone enjoyed english lessons but he made an effort to make it bearable.

From time to time there is a pair work, rather dont be late the first time because fate chooses you.

Tests are long and exhausting, 3+ A4 full of filling the gaps, listening on the old radio, reading some long text or even watching a video as something additional to those 3pages. Amazingly enough, reading books are better investment than attending lessons.

100% use all 3 allowed absences, time is precious and the lessons are as i mentioned, only a break from real work.
Christopher Donald Good, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Mr Good je vtipný a pohodový. Jeho americká angličtina je zrozumiteľná, odporúčam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Chcete-li fajn, schopného vyučujícího, co je vždycky v dobré náladě a zřejmě ho jeho práce baví a naplňuje, je Good dobrá volba. Rovněž byl vždycky ochotný nám cokoli nejasného vysvětlit či poskytnout konstruktivní feedback.
Jediná moje výtka je skutečnost, že je poněkud nevrlý vůči technologiím. Mobil v hodině je výslovně zakázán, notebooky toleruje.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Good byl výborný. Oceňuji větší neformálnost a snaha pomoct studentům zlepšit výslovnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
As with most English classes, i didn’t enjoy this one: forcible/made-up, senseless conversations and textbooks always ruin it for me. Apart from that, it depends on where one looks. The way the language was explained was close to perfect. The teacher’s fluidity/liveliness brought in some value, but i missed organisation and never quite knew where i stood. In summary, i think this teacher is a good teacher.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborný vyučujúci. Neberie všetko až tak seriózne, takže vie odpustiť nepripravenosť, ak sa príliš neopakuje. Cvičenia dáva originálne a poväčšine zábavné. Prekypuje humorom.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný učitel. Vždy má úsměv na tváři a s čímkoliv pomůže.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Mr. Good is really friendly, funny, and always gives great examples when explaining new grammar, he's not judgmental or anything, if someone says something wrong he usually corrects us. He makes the atmosphere in class really relaxed and friendly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující je úžasný, z hodin odcházím s větším množstvím energie, než když jsem přišel. Když uděláme chybu, pomáhá nám najít správné řešení a člověk z toho nemá ani trochu špatný pocit. Takto by podle mě mělo vypadat vyučování.
Jay Michael Kashdan, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Markéta Velková, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Very good teacher, we went through many different topics and it definetely broadened my vocabulary. There was also a lot of fun :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Příjemné hodiny, nenáročné, odpovídající kreditu za předmět.
Vadym Shtabovenko, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
One of the most charismatic teachers I've ever met :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Lecturer undeniably likes what he does, and it shows. His lectures were pleasant, and eventhough we were due at 19.00 post meridiem every week, it was always a nice hour and a half talking in english about numerous topics, and in both fun and creative ways. Very good use-case explanation of meanings, and use.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
We mostly learned new vocabulary, like words related to sounds or light, which Mr. Kashdan throroughly explained, the meaning and usage, but I was hoping we would learn more of the mathematical english, which we didn't do much, since Mr. Kashdan is not a mathematician. Also, when we had some questions about mathematical english, he often didn't know either.
Mgr. Ela Krejčová, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Paní doktorka byla velice milá a příjemná. Hodiny byly obsahem zajímavé, vyvážené a testy přiměřeně obtížné. Celkově za mě velmi dobrý přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Paní Krejčová chodila do hodin připravená a s úsměvem na tváři. Z osobního i pedagogického hlediska se jedná o milého a schopného kantora, který vám je schopný něco předat bez ohledu na úroveň vašeho předchozího vzdělání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující byla velmi příjemná a ochotná. Hodiny s ní mě bavily, byly dobře připravené, strukturované a testy byly odpovídající. Po celou dobu jsme mluvili pouze anglicky. Mluvila pěknou angličtinou, není to však rodilý mluvčí.
Ryan Simpson, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán učiteľ je native speaker, čo je plus, ale niektoré veci na jeho prístupe k učeniu sa mi moc nepáčili.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice dobrý učitel. Kdybych si ho nestihl zapsat i v letním semestru, tak by mě to mrzelo.
Janek Hlavatý, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující byl přijemný, hodiny doplňoval vtipnými poznámkami. Příliš nebazíroval na učebnici, raději probíral opravdu důležité věci které potřebujeme znát. Testy byli férové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
It was pleasant to work with Mr Simpson and I always felt that I can openly ask and get an answer to my question.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Excellent English teacher—energetic, supportive, and friendly. Always punctual, approachable, and fair in assessments. I recommend him for those who would like to improve their pronunciation. Learning with him is straightforward and enjoyable :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny byly zábavné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dle mého názoru občas přílišný důraz na gramatiku, jinak ale sympatický učitel a záživné hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na můj vkus se vyučující příliš držel učebnice, což u rodilých mluvčích nebývá úplně zvykem. Čekal bych aktivit na mluvení a méně "svázanosti" Ta se projevovala při testech, kde se za správné odpovědi považovala jen ta slovíčka, která byla v učebnici (synonyma se považovala za chybu) nebo při zadávání eseje, kde vyučující dle mého názoru až příliš bazíroval na používání stylistických pojmů, kterých požadoval řekl bych až příliš, a to na úkor obsahové stránky.
Na hodinách jsme se nevěnovali matematice tolik, kolik bych čekal, což nejspíš koresponduje s tím, že matematika není nějak zvlášť silnou stránkou vyučujícího. Matematice jsme se věnovali nejvýš úvodních 15 minut z každé hodiny, během kterých jsme obvykle jen zkontrolovali úkol a dostali zadanou práci na další týden. Případné nejasnosti se obvykle podařilo vyřešit až za pomoci dalších studentů, jelikož učitelská příručka na naše dotazy obvykle nestačila. Na celkovém hodnocení měla matematická angličtina váhu jen 10 %, zatímco testy na slovíčka a gramatiku z obecné učebnice 60 %.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbí se mi struktura hodiny, že je jasně dané, co budeme dělat, co se od nás chce,... Oceňuji i náročnost testů, kdy se na probíranou látku potřebuji podívat, ale nemusím nad ní prosedět hodiny, abych se ji naučila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý vyučující, který probírané učivo velmi srozumitelně vysvětloval, pokoušel se každé cvičení maximálně oživit různými výpady mimo jednotvárnou linii učebnice. Musím ocenit i jeho legrační poznámky mířené na autory učebnice nebo jenom jazyk jako takový. Na každou hodinu byl vždy perfektně připravený, zodopvěděl každý dotaz. Jeho cvičení mohu jen doporučit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
I appreciate Mr. Simpson's willingness to discuss rather than just say and not ask any questions.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bohužel probráno příliš málo matematické, fyzikální a počítačové angličtiny.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
To čo by človek čakal od hodín angličtiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Řekl bych prostě klasická hodina angličtiny. Procvičíte si mluvení, gramatiku na chvíli si odpočinete od počítání což je za mě fajn. Není to nijak moc hard takže v podstatě free kredity.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na predmete by sa mi páčil trochu väčší dôraz na ESP časť.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Myslím, že bych ocenil, kdyby byla matematické angličtině věnována větší část výuky. Nicméně to je asi jediná věc, kterou bych předmětu jako takovému vytkl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pokud máte angličtinu na úrovni C1 a výš a zapsali jste se na tento předmět s cílem naučit se matematickou angličtinu, budete zklamaní. Většina hodiny je o klasické angličtině a ESP se řeší posledních přibližně 20 minut. Jestli vám jde jen o tu matematickou část, doporučuji si pořídit učebnici 'matematika nejen pro studenty mff' a naučit se to doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny byly vždy hezky připraveny. Střídání běžné a profesní angličtiny na adekvátní úrovni bylo vítané, obtížnost kurzu mi přišla velmi schůdná a ohleduplná. Atmosféra hodin bývala uvolněná, až odpočinková.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mi napřinesl moc nové informace v porovnání s (pražským) gymnáziem. Chybělo mi hlubší proírání matematické angličtiny a čtení anglických matematických textů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Struktura předmětu je zvláštně nastavená hranice mezi přípravou na bakalářské zkoušky a procvičováním anglického jazyka. Vzhledem k počtu lidí na jednotlivých hodinách a tomu, že se jedná o hodinu a půl jednou za týden, není druhé zmíněné moc efektivní. Z tohoto důvodu si myslím, že by stejný efekt měla jedna hodina ESP týdně, čemuž by i odpovídalo slabé ohodnocení jedním kreditem.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé, jen nároky na zápočet by mohli být trochu nižší, když je tento předmět pouze za 1 kredit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět je vlastně pokračování hodin angličtiny, které člověk měl na střední škole. Vzpomenete-li si na ně, tak máte věrný obrázek toho, jak budou vypadat i tyto hodiny.
Dle mého je celkem škoda, že matematická část angličtiny je zde probírána opravdu pouze okrajově. Předmět jako celek mě proto nijak nezaujal a nezdál se mi až tak přínosný, spíš to byl jen další zdroj DÚ.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Anglický jazyk pro pokročilé I is a subject for students that have B2 or higher level of English. The subject is not hard, but you will learn or review some more advanced grammar, such as various tenses, verb patterns or narration. Sadly not much of the ESP (English for special purposes), because you will cover only ONE unit of the Angličtina pro studenty MFF UK textbook. In subsequent classes you will cover two units.

In order to receive zápočet, you have to write some grammar and vocabulary tests, an ESP test, and write an essay. Nothing particularly difficult.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na angličtině pro pokročilé mě nejvíc překvapilo, že i když si myslím, že v angličtině si nejsem zrovna jistá, většinou jsem se chytala a dozvěděla jsem se spoustu nových věcí - hlavně slovíček, protože gramatiku jsme měli na střední. Jsem taky spokojená s tím, že nemusíme mít učebnici v tištěné podobě, ale stačí na notebooku nebo dokonce v telefonu. Jsem ráda, že se učíme i věci, které se nám budou hodit - např. matematické vyjadřování v angličtině.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je, řekl bych, dobrou přípravou na povinný test z angličtiny, ba jeho úroveň převyšuje, zejména v oblasti neodborné (nematematické) angličtiny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny nejsou moc zajímavé. Většina je velmi lehká, jen vždy těch deset minut, kdy se učíme matematiku anglicky, je zajímavých.
Filip Stupka, 01.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Název pro pokročilé je poněkud zavádějící. Určitě bych přidal více akce, konverzace, skupinových aktivit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet naplnil moje očakávania - zlepšenie celkovej úrovne angličtiny s dôrazom na matematické termíny potrebné pre skúšku. Zápočet je relatívne jednoduchý (záleží od vyučujúceho) a celkovo nemám čo vytknúť. Pekné spríjemnenie inak dosť hektického semestra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Náročnost předmětu dle mého neodpovídá kreditovému ohodnocení. (absence, 3 testy + esej)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
První střetnutí s výukou angličtiny se od pojetí na střední škole výrazně neliší. Klade se relativně velký důraz na konverzace, včetně zvukové stránky jazyka (nemalou část výuky jsme věnovali i přízvuku). Kromě standardního postupu podle učebnice se student setká i se zajímavými etymologickými diskuzemi. Jako úvod do studia angličtiny na MFF je to asi vhodný předmět, přestože příprava na testy v průběhu semestru může zabrat relativně dost času.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Semester má podľa mňa príliš veľa hodnotených prác, ktoré sa rátajú do zápočtu. Nie sú nejak extra náročné, ale niekedy je ťažké sledovať, kedy sa treba viac pripravovať na hodiny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Není nijak zvlášť náročný. Čekal jsem více matematické angličtiny
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Classes were flowing nicely, there was ideal balance in the amount of talking, writing and reading. The only thing I would change is to focus a little more on the Angličtina (nejen) pro studenty MFF textbook and its topics.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
overall, a good lecture. Would expect higher credit subsidy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je relativně jednoduchý, pokud se na něj alespoň trochu připravujete, určitě se dá zvládnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Myslel som, že sa tam bude viac riešiť tá matematická angličtina. Lebo inak to je celkom nudné opakovanie gramatiky zo strednej školy. A toľko vecí koľko na ten predmet treba robiť za 1 kredit sa fakt neoplatí.
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
There is this policy, you have to attend at least 50% otherwise "you get not zapocet", all it gives you is 4 points on the final exam that is being written in sophomore as an prerequisite you are capable of writing the bachelor's degree.
I recommend not to take these classes if your english is +-C1, it is a waste of time and all that matters is being good at ESP and tenses that english has, rent the book in library first thing after enrolling the class. Getting past the 70% mark is kind of difficult if you are treating is benevolently as i did.

Other than that you are writing one essay and +-2tests, one of that being ESP, there might be some oral exams as people told me, but i havent had one.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
There is always some work to be done in preparation for the next lesson, but we always have enough time to do it. Mr Good doesn't really like tablets, but you can use your laptop instead. Lessons are mainly focused on working in pairs or small groups, practicing new grammar or reading short texts with new vocabulary.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK