AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. [32-KDF], Proseminář výuky fyziky I [NFUF305, proseminář]
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super vyučující. Skvěle doplňuje Petra Kácovského a poskytuje další (jiný) pohled na pedagogiku a školství obecně. Má zkušeností na rozdávání a činí tak.
RNDr. Petr Kácovský, Ph.D. [32-KDF], Proseminář výuky fyziky I [NFUF305, proseminář]
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jeden z mých oblíbených vyučujících na Matfyzu. Skvěle argumentuje, vysvětluje a moderuje debaty. Kdybych jednou učil tak, jak učí pan doktor Kácovský, byl bych šťastný člověk...
Připomínka k předmětu, Proseminář výuky fyziky I [NFUF305, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Během svého studia na matfyzu jsem se doposud nesetkal s předměty, které by byly výrazněji zaměřené na didaktiku, fungování učitele a další věci s tím spojené. Tento předmět je tak prvním, který je na tuto problematiku zaměřen.
Při semináři je kladen velký důraz na aktivní zapojení studentů, výrazně převažují diskuze nad nejrůznějšími tématy. Díky dvojici pedagogů je seminář příjemně dynamický. Oba vyučující navíc bohatě sdílejí zkušenosti z učitelské praxe, tudíž shledávám přítomnost obou jako velmi přínosnou, neboť jejich zkušenosti se mnohdy liší. Oba navíc velmi cením a obdivuji (nejen) kvůli tomu, že na popud jedné studentky věnovali jeden ze seminářů tématu listopadové stávky škol a učitel.
Tento předmět (i přesto, že je povinný) velmi doporučuji, je moc fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi oceňuji, že jsme se dozvěděli spoustu informací o různých aspektech učitelské profese, jako jsou různé dokumenty typu RVP nebo ŠVP, co všechno je potřeba udělat před začátkem školního roku na nové škole, jaká je role třídního učitele atd. O všech tématech se diskutovalo, což mi pomohlo utvořit si vlastní názor na to, jak chci učit. Velmi oceňuji srovnání pohledů základoškolského a středoškolského učitele. Předmět není náročný, ale je to asi nejužitečnější předmět pro moji budoucí praxi, jaký jsem zatím měla.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Můj oblíbený předmět tohoto semestru. Praktické informace pro budoucí zaměstnání - učitel. Oceňoval jsem diskuse a interaktivní výuku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK