AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Peter Žilavý, Ph.D. [32-KDF], Praktický úvod do elektroniky [NFUF303, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Bylo vidět, že vyučující chce, abychom si toho z hodin odnesli co nejvíce a aby to pro nás bylo užitečné. Ochotně odpovídal na všechny naše dotazy a ukazoval nám experimenty, které jsme si vymysleli, že bychom rádi viděli. Atmosféra na hodinách byla velmi uvolněná a na každou hodinu jsme se těšili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělé vysvětlování. Snažil se v tématech vyjít vstříc studentům - když nás zajímalo nějaké konkrétní téma, neváhal a probral toto téma s námi. Vyšel nám vstříc, pokud jsme chtěli zkusit nějaké pokusy, které neměl připravené (přepalovat drátky, ukázku přepalování pojistek, měření délky vlákna v žárovce). Vždy přišel skvěle naladěný a s úsměvem na tváři.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Ač mě předmět nebavil, musím ocenit obrovskou ochotu odpovídat na dotazy a přístup pana vyučujícího. Jednou jsme na náš popud dokonce strávili celou hodinu experimentálním provedením jednoho domácího úkolu z jiného předmětu, což hodnotím velice kladně. Opět, třebaže mě elektronika vůbec nezajímá, musím ocenit zapálení pana přednášejícího pro věc.
Připomínka k předmětu, Praktický úvod do elektroniky [NFUF303, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Dozvěděla jsem se spoustu praktických věcí o tom, jak se zapojují zásuvky, jak fungují jističe, přenosová soustava nebo osciloskop. Po absolvování předmětu mám konečně pocit, že trochu rozumím základní elektronice kolem sebe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět mi přišel velmi praktický do běžného života. Bylo velmi zajímavé se dozvědět více o tom, jak například fungují zásuvky a pojistky v domech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi praktický předmět (jak má již v názvu), probírali jsme jak fungují věci ze života, což se obecně hodí pro jakoukoli (nejen laboratorní) práci s elektronickými přístroji, které nás obklopují. Věci co jsme probrali budu pravděpodobně využívat celý život.
Osobně jsem navíc zkušenosti z tohoto semináře využila ve své bakalářské práci, což si strašně cením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět mě vůbec nebavil, to je ale čistě můj problém (pan vyučující byl výborný), protože vůči elektronice mám už dlouhé roky zcela upřímný odpor.
Uznávám, že přínosný při budoucím vyučování asi bude.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK