AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Martin Balko, Ph.D. [32-KAM], Algoritmická teorie her [NDMI098, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Docent Balko je naprosto skvělý cvičící. Celá cvičení jsou skvěle strukturovaná, cvičící je vždy skvěle připraven, tématům do hloubky rozumí a umí je skvěle a zábavně podat, ke studentům je také vždy velmi vstřícný a opravdu mu jde o to, aby každý vše chápal. Moc mi také vyhovuje samostatné řešení příkladů a po chvíli vyřešení na tabuli. Velmi také oceňuji rychlost opravování úkolů, která byla téměř vždy do cca 24 hodin, dokonce i 1. ledna :D
doc. RNDr. Martin Balko, Ph.D. [32-KAM], Algoritmická teorie her [NDMI098, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý vyučující
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Balko byl vždy dobře připravený a byl ochoten odpovídat na dotazy.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
I found Mr. Balko to be very enthusiastic about what he was teaching. He was very down to earth and as funny as a Matfyz lecture can be. His slides were well prepared and his scripts were also incredibly useful.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Velice přátelský přístup.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Docent Balko je vzorovým příkladem toho, jak by se mělo přednášet. Velmi poutavý a zábavný přednes, schopnost vysvětlit i složité důkazy a koncepty tak, že je na první pokus pochopím i já a očividně hluboké znalosti daného tématu, v neposlední řadě pak nejlépe zpracovaná skripta, na které jsem dosud narazil.
Velmi oceňuji i možnost zakončení předmětu za dostatečný počet bodů. Předmět jsem měl spíše jako informace navíc a tak jsem rád, že ikdyž jsem se toho hodně dozvěděl, tak jsem se nemusel do hloubky učit složité důkazy a nekomplikoval si dále zkouškové období.
Bc. David Ryzák [32-KAM], Algoritmická teorie her [NDMI098, cvičení]
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
Mr Ryzak was a most sweet man trying his hardest to help the students in his tutorials. The swiftness and quality of his homework grading shouldn't go underappreciated, neither his diligence to prepare for the tutorials to the fullest.

I always felt that he was on my side and never in opposition to me.
Mgr. David Sychrovský [32-KAM], Algoritmická teorie her [NDMI098, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z nejlepších vyučujících, kterého jsem zatím zažil na MFF. Vždy dobře připravený, je ochoten odpovídat na jakékoliv dotazy a vysvětluje látku srozumitelně. Má přátelský vztah ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičící, možná občas bylo dokazování trochu volně pojaté.
Připomínka k předmětu, Algoritmická teorie her [NDMI098, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobré, aj keď človek nie úplne porozumel prednáške, na cviku sa to naučil a pochopil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Středně těžké úlohy na cvičeních, které potom pomohly vyřešit i domácí úlohy. Dobré materiály. Zveřejnění řešení úloh z cvičení by mohlo předmětu prospět, zvláště pokud někdo chyběl.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
The tutorials served their role just fine - they gave you the practical side of the lecture material, which, for this subject, was especially crucial, given how much of the material could be applied practically.

The sets of questions were always interesting and never seemed too distant from the material as to be unapproachable nor irrelevant.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, přidal mi další informace, jenom část o aukcích se třeba opakovala s jinými předměty.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla naprosto skvělá a vždy mi pomohla látku pochopit a obecně jim nemám co vytknout. Jediná možná věc, co mě tak napadá, by bylo navýšení počtu cvičení. Letos tomu bylo tak, že cvičení byly vynechávaně, protože nebyla žádná další látka k procvičení. Líbilo by se mi, kdyby cvičeních bylo více a v těch hodinách navíc by se mohlo věnovat prohloubení témat pomocí praxe. Zatímco hry jako hra na kuře se vyskytovaly téměř všude, byl bych rád i za nějakou reálnější aplikaci, ale zase do tématu tolik nevidím.
Připomínka k předmětu, Algoritmická teorie her [NDMI098, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Škoda, že boli len v angličtine.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn předmět, doporučuji pro ty, kteří mají rádi diskrétní matematiku (i když je tam kousek lineární algebry, není to nic těžkého)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super předmět. Během semestru jsme probrali několik (na první pohled odlišných) témat, které daly dobrý přehled o tom, co je teorie her a jak se dají algoritmicky řešit některé problémy.

Nejvíce asi cením to, že 1) jsem dostal možnost podívat se do (pro mě celkem nového) odvětví matematiky a 2) to, jak se přistupuje k řešení velmi praktických úloh z matematického hlediska.

Velmi oceňuju, že lze získat známku za dostatečný počet bodů z domácích úkolů. Úkoly ale byly těžší a zabrali dost času, takže nemůžu říct, že jde o oddechový předmět.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
I found that the structure of the course made for an interesting way of going over all the concepts, where they are layered in a way that makes logical sense and provides a steady build-up of difficulty.

I appreciated the coherence between lectures and tutorials - the tutorials covered the practical applications of what we had learnt the week prior.

A massive plus was the ability to get an automatic 1 for the exam through high scores on homeworks and the midterm - this took a lot of stress off from my exam period.

I thoroughly recommend taking this course if you any of it sounds interesting to you; you won't regret it.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, přidal mi další informace, jenom část o aukcích se třeba opakovala s jinými předměty.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět se mi moc líbil, zejména jeho přesah do velkého množství dalších oblastí. Jediné, co bych možná vytkl, je, že mnoho zajímavých aplikací/důsledků bylo v přednášce trochu skryto a dostal jsem se k nim až při samostudiu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK