AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Sprvu som sa veľmi zľakla/bála vášho spôsobu udeľovania zápočtu (t.j. písomky každý týždeň), no teraz musím povedať, že som rada, že ste si tento spôsob výuky vybrali. (Myslím, že mi veľmi pomohol.)
Mala by som možno ešte pripomienku ku práci v skupine. Osobne mám problém pracovať s ostatnými, prišlo mi, že nie som schopná premýšľať a viac sa sústreďujem na to aby som pôsobila v tej ľudskej rovine alebo ak som sa dostala do trochu slabšej skupiny, popoháňať ich aby sa ma nebáli a zapojili sa viac, čo ma stavalo do situácie, kedy som si mnohokrát vravela svoje (zväčša nezmysly, ktoré nám nijako nepomohli). Nerada dominujem diskusii a nechcem sa akoby stavať nad ostatných. Na druhej strane ak som sa dostala do skupinky "silnej", moja snaha nepôsobiť hlúpo zaberala väčšinu mojich myšlienok. Uvedomujem, že je to tréning práce v skupine, len som sa s vami chcela podeliť o svoj pohľad. Mimo to mi prišlo príjemné mať aj cvičenie, ktoré takto dostalo iný ráz.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Látka byla vždy jasně a srozumitelně vysvětlena. Vypíchl bych hlavně naprosto špičkové poznámky, které čitelně a přehledně látku vysvětlily snad ještě lépe než přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super prednašajúca, pri skúške férova.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyucujici mi prijde ze do toho nedava dostatek energie a nadseni. Prednasky jsou takove line a nudne. Chtelo by to vice nahlas, vice sebevedomi
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Moc milá paní učitelka. Vše ráda vysvětlila
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Během výuky nebyl čas, kdybych se přehnaně ztrácel, což bylo dané výborným výkladem, který na sebe postupně navazoval a při potřebě zaceloval jakékoli nejasnosti. Nejvíc si cením intuice, kterou jsem díky těmto přednáškám dostal, jelikož byly přeloženy i do lidského jazyka, což je vítaná změna. :D
Bc. Lenka Kopfová [32-OPMK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Příjemná a ochotná cvičící, cvičení mě bavila. Nemám co vytknout.
Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cas na domace ulohy bol priliz kratky v porovnani s tym ako casto boli opravovane (clovek mal tak 1-2 pokusy) a bolo to velmi frustrujuce. Priklady na doma boli celkom tazke a zapocet z nich nebol zadarmo, no nepisali sme ziadne testy co bol asi dobry trade-off, ja osobne testy neznasam. Na skusku som bol pripraveny celkom dobre, pride mi ze to boli asi najtazsie cvika ake sa dali zapisat (niektore ulohy som absolutne netusil, domace z inych cvik som mal do 3minut cele hotove niekedy bez papiera).

Hodiny boli asi trochu netradicne, po tom ako sme si vysvetlili domace, sme pracovali celu dobu v nahodnych 3-4clennych skupinnach. Po konfrontacii, ci by sme nevedeli skusit aj iny styl, napr. niekto pred tabulou nieco vysvetli, alebo aj si nieco spolocne prejdeme, bola Lenka otvorena experimentalnej zmene, avsak potom nebolo vela hodin a predsalen skupiny mali nieco doseba - clovek sa nauci vysvetlit a niekedy to je lepsie ako len pochopit vsetky priklady.
Niekedy ta chut pocitat bola mensia ale nikto nikoho nenutil nic robit, dochadzka neexistovala lebo clovek je na matfyze pretoze chce, za mna velky plus ale aj tak som bol na kazdom cviku na ktorom som mohol byt.

Kazdu hodinu bol taky kratky quiz, nieco na start - taky zahrievaci priklad za ktory boli extra body.
Prislo mi ze 1.5hodiny trvalo 20minut, toto bol asi jediny krat za tyzden kedy som nepozeral na hodiny kedy skoncime, neviem ci to bolo kvoli tomu ze ma pocitanie bavilo alebo ze sme tam boli fajn partia ludi.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičící učí dobře, občas trochu hekticky, ale je vidět, že moc dobře ví, o čem mluví. Velmi inteligentní.
Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Martinova cvičení jsou vedená formou řešení úloh ve skupinkách. Během těchto chvil si budete připadat jako opravdoví matfyzáci :D. Někdy je potíž když chytnete do skupiny někoho, komu to pálí a vy jste spíš pozadu. Navíc cvičení bylo hned po přednášce, na které jsem toho většinou moc nepochytil. Na druhou stranu hodně lidem vyhovovalo, že mohou nově nabité vědomosti hned zkusit aplikovat.

Domácí úkoly byly hodně na můj vkus hodně náročné, ale pokud vydržíte až do konce, tak budete skvěle připraveni na zkoušku.

Objektivně nevím, jak by se dalo cvičení vést lépe. Největší potíž pro mě byl zkrátka ten přechod ze středoškolské matematiky na tu vysokoškolskou, tomu se však nevyhnete. Nejlepší způsob je do toho skočit po hlavě a naučit se v tom plavat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Koutecký vede cvičení formou řešení úloh ve skupinách.
Jak dobře toto funguje závisí na skupině.
Někdy si studenti v rámci řešení jedné úlohy pomáhají vymýšlením nápadů a od sebe se učí, ale jindy to dopadne tak, že řešení vymyslí jeden z nich a buď ho ostatním vysvětlí, nebo ho nepochopí.
Koutecký ochotně odpovídá na otázky, dává nápovědy a o řešení se studenty diskutuje, což si myslím, že je pro výuku velmi přínosné.
Jan Engler, 03.01.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Vyhovuje mi forma výuky "postavte se do kroužků a řešte úlohy ve skupinkách." Spousta lidí na to bude mít jiný názor, já jsem s tím byl ale spokojený, myslím, že se to hodí k povaze předmětu a taky je to pěkná změna od jiných předmětů, kde člověk sedí 135 minut a počítá integrály (ne že bych neměl rád matalýzu.)
Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vše přehledně odpřednášeno. Na zkoušku je tolik času co člověk potřebuje což je u předmětu jako tento moc fajn.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Těžko se mi hodnotí Martinův výklad, protože moje nepochopení některých konceptů není tak docela jeho vina. Diskrétní matematika byl pro mě v 1. semestru asi nejnáročnější předmět. Ztratil jsem se někde v prvních týdnech a od té doby jsem byl tak nějak pozadu.

Pokusím se alespoň napsat pár subjektivních poznámek k přednáškám:
- Martin občas začně psát malým písmem, které nejde přečíst skoro ani z prvních lavic. U první přednášky nám však řekl, že si je toho vědom a máme ho upozornit, pokud to bude až moc nečitelné.
- V některých přednáškách bylo tempo dost rychlé a bylo obtížné si látku stíhat zapisovat natož během toho pochopit
- Jinak se Martin snažil znázornit dost věcí vizuálně, abychom si to lépe představili, což já osobně velmi oceňuji.

Výklad tak měl své mouchy, ale pokud nebudete něčemu rozumět, určitě bych se nebál za ním přijít, Martin se vždy snaží být maximálně nápomocný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor miestami pôsobil trochu nepripravene na prednášku, v niektorých dôkazoch sa zamotal, ale keď sa človek nad prebrané učivo sadol, dalo sa pochopiť. Skúška u neho bola férová, primerane náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad byl zajímaví, učitel odpovídal na otázky.
Zkouška byla přiměřeně obtížná, jen bylo potřeba dlouho čekat na opravení na místě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky bývali mnohdy zmatené, obvzláště během předvádění zapeklitějších důkazů. To je však mnohonásobně kompenzováno vřelým a vstřícným přístupem ke studentům.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly v pohodě, když vyučující stíhal, bylo to super, dávalo to smysl a výklad byl poutavý, když nestíhal vychrlil na nás hrozně rychle větu či definici, což bylo skoro kontraproduktivní. Zkouškové okruhy odpovídaly přednáškám Martina Mareše. Věřím, že by bylo lepší udělat vlastní okruhy, které by lépe odpovídali odpřednášenému zde, takhle bylo tímpádem stejně nejlepší se učit ze záznamů Martina Mareše. Zkouška byla příjemná a férová.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly podstatnou část semestru poměrně chaotické a měli jsme problém neztratit se v látce. Rozhodně by bylo dobré zvětšit písmo
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
ochotný, vysvětluje dobře, u zkoušky hodný
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Koutecký je sympatický vyučující, který se dobře poslouchá a ve studentech budí zájem o předmět. Komunikace s posluchači je úžasná. Jediné co lze vytknout je, že občas je jeho výklad horší pochopit na první dobrou, ale je otevřený otázkám a proto to tolik nevadí.
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na prednaskach z dm1 celkom mily, je rad ked mu ludia nevykaju.
Obcas sa trosku zamotal no motivacne intro resp 0th hodinu dal dost dost silnu. Dbal na to aby sa ludia pytali otazky ak niecomu nerozumeli a bol mily ku kazdemu, prijemna atmosfera. Bol som na prvych 4jeho prednaskach a potom som pozeral len zo zaznamov no v podobnom duchu to pokracovalo dalej ako asi 10 ludi hovorilo.

Mal taktiez cvika z dm1 na ktorych som nebol zapisany no dostali sa ku mne priklady a velmi podobne boli aj na skuske, je asi dobre si dat cvika s clovekom ktory ich uci ak je vasim cielom nejako prejst.

Na skuske z dm1 bol velmi napomocny, dbal na to aby clovek vedel definicie a vedel prejst, no prosim nepodcenujte to, je toho dost, resp. vediet nieco navyse moze len pomoct.


Je to ten typ ucitela za ktoreho moze byt clovek vdacny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Snaží se učit zábavnou formou, ale jede se moc rychle.
Otomar Miskolczi, 13.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Koutecký probírá látku systematicky a snaží se ji prokládat vtipy a zajímavosti.
Občas má problém vyznat se ve vlastních poznámkách. Mohl by si lépe připravit výklad před samotnou přednáškou.
Jan Engler, 03.01.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Přednášející je velmi příjemný, líbí se mi, jak se nás často ptá, co jsme nepochopili a dává spoustu prostoru na otázky. Taky si s ním můžeme tykat. Jedině bych mu vytkl, že se občas trochu zamotá do nějakého důkazu a trvá mu pár minut se vymotat a taky občas píše dost malým písmem. Když ho na toto někdo upozorní, tak to znovu řekne jinak srozumitelněji a nebo zase začne psát čitelně.
RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúca dobře vysvětluje učivo a pokud něčemu nerozumíte, tak je ochotná vám to vysvětlit i pětkrát za sebou. Není problém něco vyřešit, nebo se na všetkém dohodnout. Na hodině se vždy vysvětlí teorie, hlavně části, které jsou potřebné pro nasledující příklady, a pak se přejdou příklady z každého druhu po jedném a ostatní se dělají samostatně, ty se pak jenom kontrolují.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobře připravená cvičení, na kterých se vždy zopakují a procvičí nejduležitější poznatky z přednášky.
Jakub Šimek, 04.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
rozhodně doporučuji, hodiny jsou přínosné. Na začátku cvičení dává přehledné zadání na papíře. Každou hodinu je možnost získat extra body za domácí úkoly, motivuje to k přípravě doma a dost jsem se naučil jen díky tomu, že jsem se na to každý týden podíval alespoň jednou.
RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor vždy na cvičení navodil príjemnú atmosféru. Počas semestra s nami písal niekoľko testov, vďaka čomu sa dalo bez problémov získať zápočet. Poctivo s nami zopakoval látku a prešiel viacero zaujímavých úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jedinou nevýhodou je absence domácích úkolů, jinak ale cvičení samotné bylo záživné a vše co mělo, bylo vždy velice dobře vysvětlené. Podmínky na zápočet byly dle mého názoru také celkem jednoduché (ale určitě ne "zadarmo").
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Těžké cvičení, musel jsem se pravidelně a relativně dlouho učit, dokonce jsem málem nedostal zápočet. Ovšem u učení na zkoušku to člověk ocení. Hodiny byly vedeny skvěle.
Mgr. Petr Sedláček [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hezky urganizovaná cvičení, oceňuji papíry s příklady a důležitými definicemi které se procházeli na cvičení a dobře kopírovali témata z přednášek. Úkoly dají nějakou práci ale jsou vpohodě. Testy v hodině taky ok.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvelý prístup k výuke aj študentom. Úlohy a testy boli primerané. Pri potrebe konzultácie nebol žiadny problém na dohodnutí termínu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Srozumitelný výklad, příjemný cvičící :) Dobře zpracované materiály. Jediné, co mi trochu vadilo, že chyběly odpovědi k úkolům.
doc. Hans Raj Tiwary, M.Sc., Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
teacher had too much on hand, topic either too hard or the teacher doesnt know how to explain it
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Hans insists on formulating a concrete answer to each question and not stopping on just understanding it. It all makes sense in regards of exam preparation.
doc. Hans Raj Tiwary, M.Sc., Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
worse teacher I have ever had
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Great tutorials, the only issue is that sometimes group gets stuck on one task, while other group moves forward, resulting in slight difference in skills
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Hans always spends well enough time to explain things introduced at the lectures. Hans manages to use understandable language to explain difficult things, as long if the student has paid attention on the previous lectures. Hans always gives a detailed response to any question.
Bc. Josef Tkadlec, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Není snad žádná hodina v mém rozvrhu na kterou bych se těšil více než na Pepovi cvika. Kromě toho, že byl perfektně připravený na každá cvika, vysvětloval látku tak, že chodit na přednášku se stalo téměř zbytečným a odpovídal elegantně na sebevíce záludné dotazy, tak i hrozně příjemně a úpřímně jednal se všemi studenty a věnoval se jim jak jen potřebovali.
Janek Hlavatý, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
P. Tkadlec byl na cvičení vždy připravený, rád látku zopakoval a příliš nelpěl na detailech, které nejsou potřeba. Naopak důkladně cvičil věci důležité ke zkoušce, na kterou mě cvičení perfektně připravilo. Domácí úkoly byli jednodušší, zápočtové testy férové. Díky, že jsem se mohl účastnit Pepo <3
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Kombinace testů a domácích úkolů, mě skvěle připravila na zkoušku. Body za jednotlivé domácí úkoly mě bezvadně motivovaly, možnost opravy domácích úkolů byla dle mého super, měl jsem vždy možnost si uvědomit co tam mám za chyby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pepa je úžasný cvičící. Jeho přístup je velice přátelský a osobní, ale ne do míry, aby negativně ovlivňoval kvalitu výuky. Je ochotný poradit nad rámec výuky. Komunikace nikdy nebyla problém.

Domácí cvičení jsou zadávány přes KAMáckou sovu. Oproti těm od jiných cvičících jsou jednodušší, ale i tak jsem se s látkou, řekl bych, v rámci sylabu seznámil víc než dostatečně.

Při opravování každého úkolu se snaží studenty navádět, aby si sami uvědomili své chyby. Opravuje mírně, ale spravedlivě.

Jeho zapálení do učiva je povzbuzující. Lekce s ním byly radost. Mohu jen doporučit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pepa je výborný učitel. V průběhu hodiny neustále obchází studenty a ptá se na jejich myšlenky. Když si člověk nevěděl rady s úkolem, vždy poslal nějaký nenápadný hint.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyhovuje mi jak jsme necháni vyřešit příklady sami a pak po čase se projdou na tabuli. Samotné dvojhodinovky jsou v pořádku.
Průběžná zpětná vazba je skvělý nápad, jenom bohužel není vždy kvalitní. Říct že něco je špatně je lehké. Užitečnější by bylo poukázat co student dělá špatně a pokusit se navést na správnou cestu.
Myslím si taky, že správné řešení by mělo být ukázáno po termínu odevzdání. I z toho se budou moci ti, kteří úlohu nevyřešili, něco naučit.
Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji, že cvičení navazovalo na přednášku.
Bylo na něm možné se doptat na případné nejasnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
I liked the way that this was the only class I made friends in
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení vždy navazovalo na přednášky.
Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Bolo to napomocne, asi velmi zalezi od cviciaceho do akej miery si to clovek uzije. Vo vseobecnosti sa prejde to co sa robilo na prednaske a mna osobne diskretka bavila takze to bolo fajn
Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení nebylo za mě ani špatné, ani nijak obvzláště dobré. Procvičovaly se věci z přednášky, výhodou jistě bylo, že pí. Kantor předmět i přednášela, takže vše pěkně navazovalo. Několikrát jsem ale osobně narazil na nedostatek náročnějších příkladů, kdy jsem mě vše vyřešené před skončením cvičení, což mi přišlo jako škoda
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Složitý předmět. Cvičení byla v pořádku. Kolikrát se ale neshodoval sylabus předchozí přednášky a kolikrát se stalo, že jsme byli napřed či moc pozadu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Great format of the tutorial. The problems are of the right level of difficulty, so that a group can start working on the home assignment only if they have solved a number of challenging problems based on the lecture materials. Grouping students into teams of 3 allowed us to share ideas that may not be the most obvious to one but are fairly simple to another.
Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Já mám obecně diskrétku docela rád, baví mě že si de smousta věcí dobře představit. Je to určitě z náročnějších předmětů ale nic s dostatkem zájmu nezvládnutelného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji, že jsme probírali různá odvětví diskrétní matematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
too complicated
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
až na pravděpodobnost je to celkem fajn
Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je dobře koncipovaný, je to pěkný přehled, ne všechna témata na sebe navazují, ale nevadí to. Je to ta jednodušší prvácka matematika, jednodušší než lingebra. I tak není zkouška trivální, ale určitě je zvládnutelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Rad bych aby jsme nemuseli umet tolik definic a dukazu zpameti ale treba jenom polovinu tech nedulezitejsich. Podle me je dulezitejsi jestli to chapu co se tam deje a co a jaka cisla co tam delaji za brikule nez umet vsechny definice jako basnicku
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Neviem ci som to len ja ale oproti lingebre mi prisiel tento predmet *radovo* viac zaujimavy. Zo zaciatku mozno trochu obtiazne co sa notacie a aj chapania tyka (relacie, ekvivalencie), no pre mna ako cloveka co uz programoval od strednej, dalsie temy (grafy a stromy) boli veci ktore sa mi dost zislo pocut napisane formalne, pretoze potom vie clovek robit lepsie predpoklady a hlavne rychlejsie.

Dokazy mi prisli celkom pochopitelne a bolo ich tam tak do 5 co boli relativne tazke, zvysok intuitivny.
Pravdepodobnost a statistika bola neuveritelne random hlavne ked to bude predmet v 4th semestri, no netreba to podcenit.

Na skusku som sa ucil nebezpecne malo (8hodin cisteho casu, vacsina ludi co som sa bavil tak cca 5dni) a zaroven som mal dost stastie. Spatne ked sa pozriem tak by som povedal ze minimalne 3dni full focus ak chcete eliminovat nahody.
Kladol by som doraz na to, aby ste tomu priebezne chapali, pretoze ked sa raz clovek strati tak ano pride nova tema, ale priklady su len z tych uplnych koncov, resp clovek musi vediet dokazy a hlavne definicie aby nieco zratal, inak nie je sanca vobec pochopit otazku ...

Spravil som experiment a pozrel si vsetky videa od Maresa este v prvy mesiac skoly (na prednasky zaroven prestal chodit), mal som o malicko vacsi prehlad na cvikach no skorej viac veci som zabudol medzicasom, zaroven tento predmet ma celkom velky passrate takze tento pokus ani nema velku vypovednu hodnotu + iny ucitel ine notacie a dorazy na dolezitost. Zaver je ze sa to neoplati no mate o starost menej a da sa potom venovat robote.
Otomar Miskolczi, 13.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Chybí mi důkaz různé spočetnosti různých nekonečen. Údajně byl na prosemináři, nicméně bych ho raději vyděl v povinné výuce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
The most enjoyable math class so far. The topics are fairly challenging, but also interesting. In regards of computer science, we are already using some topics from Discrete Maths on our lectures and in assignments, which gives additional motivation to study Discrete Maths. This is the subject that makes me keep pushing.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK