AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. Petr Dostál, M.A., Ph.D. [31-340], Dějiny myšlení SG a RG [MZ340P96, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Navrhuji více regulovat témata přednášených referátů. Většina prezentací se podle mého názoru hodila spíše do přednášek o regionálním rozvoji a málo přispívala k osvojení probírané látky.
Příliš dlouhé a popisné prezentace ubíraly čas, který teoreticky měl zbýt na diskusi. Nezbyl.

Evidenci docházky na cvičení považuji za středověký nástroj.
prof. Petr Dostál, M.A., Ph.D. [31-340], Dějiny myšlení SG a RG [MZ340P96, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.03.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Asi bych sem raději neměl nic psát, protože ne vždy volím vhodná slova, ale rád bych panu profesorovi vytkl poměrně velký prostor věnovaný autobiografii. Také bych se rád vyjádřil k tomu, že jsem byl vícenásobně napomínám za dívání se z okna. To odráží 2 věci: a) předmět mi svým zaměřením nesedl a možná i proto zaujímám vůči p. profesoromi spíše kritické stanovisko b) výklad mne vůbec nezaujal a bylo obtížné v něm nalézt kontinuální sled věcných informací. Také mi přišlo poměrně vtipné být napomínán za to, že si nepíšu to, co vyučující teprve řekne, protože to je "opravdu důležité". Referáty dle mého soudu výuce ve větší míře nepřispěli a souhlasím s kolegou Šimonem, že by jejich zaměření asi mělo být napříště úžeji specifikované. Také zápis docházky mi přišel ve 4. ročníku jako téměř přežitek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2010, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Tento povinný předmět je pro navazující magisterský program poněkud nevhodný a to z toho důvodu, že probíraná látka je jen opakováním již známých, na jiných předmětech několikrát probíraných (a zkoušených) témat. Celkový tříhodinový rozsah týdně je proto naprosto naddimenzován. Vhodný je možná pro studenty, kteří neabsolvovali bakalářské studium na této fakultě a vystudovali jiný obor. Geografům bakalářům (navíc absolventům PřF UK) nepřinesl mnoho nového.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2014, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Bohužel přednáška je spíše výčtem osobních úspěchů a známostí přednášejícího. To by ještě tolik nevadilo, pokud by byl přednášející schopen předávat své dlouholeté zkušenosti srozumitelnou formou. Nikdy se nedostane k jádru věci, výklad je značně chaotický a k ničemu většinou nevede. Za prospěšné naopak považuji prezentace a v tomto případě i jejich zasvěcený komentář vyučujícím.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK