AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Kateřina Ušelová, Ph.D. [31-260], Fyzikální chemie II (b) [MC260P02M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Cvičení, bez kterého by byla zkouška absolutně nesplnitelná. Příklady jsou obtížné, je nutné předvést, jakým způsobem je počítat. Mé hodnocení tohoto cvičení je jako u ostatních Fyzikálních chemií - vynikající a velmi přínosné. Dávám 1*...

(až na tu jednu hodinu týdně - to je málo!)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Cvičením vedeným doktorkou Ušelovou není co vytknout.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Fyzikální chemie II (b) [MC260P02M, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2006, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Stejně jako fyzikální chemie I dost kvalitní přednáška - škoda jen, že podobně jako u fyzikální chemie I nebyly k mání na netu stručné skripta, takže často bylo hodně zapisování - přenášení přednášek na papír a na zastavení se a přemýšlení nebylo moc prostoru(RNDr Zusková sice často vybízela k tomu, aby se studenti ptali když něčemu nerozumí, ale to skoro asi studenti vnímají spíš jako vtípek - kdyby se ptali všichni, kteří něčemu nerozumí, byla by celá přednáška zabrána dotazy ).
opravdu jedny z nejpřínosnějších přednášek, na které jsem chodil...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Patří k nejlepším pedagogům:))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Stejné hodnocení jako ve Fyzikální chemii I (b): obtížný předmět, vysoká úroveň výkladu, vynikající struktura přednášky, vše naplánovano (snad asi i na minuty). Po přednášce jsem měl pocit, že fyzikální chemii a jejim principům (v rámci svých možností) opravdu rozumím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2007, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Fyzikální chemie II. byla pro mě mnohem míň zajímavá než I. Nejdůležitější je, aby to člověku zapálilo u zkoušky, jinak fyzikála není nijak neobvyklá zkouška. Opakuji, že jsem velmi vděčná za studijní literaturu, za vstřícnou komunikaci ohledně zkoušení a za konzultaci k příkladům. Žel jsem nezaznamenala, že by se na mých znalostech něco změnilo tím, že jsem chodila na přednášky (narozdíl od I, na které jsem nechodila), snad jen vztah k fyzikále, protože jsem tak častěji slyšela, co se stane, když fyzikálu neudělám. V extrémním případě bych to vyjádřila asi tak, jako když pacientovi před operací opakovaně povídáte o tom, co se stane, když operace nedopadne dobře... a informaci omíláte a připomínáte... Kdyby mi za to nestály jiné předměty, tak bych radši celé studium oželela, protože mi trvalo dlouho, než jsem se dostala ze stavu pocitu "k ničemosti" do stavu "náhledu na situaci".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie je jeden z předmětů. který mě díky výborné přednášející baví. Má to vše svůj systém a řád. Jsou na začátku jasně stanoveny podmínky a pak už to vše funguje na prosto spravedlivě, tohle fér jednání se jen tak nevidí :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Kdyby takové byly všechny přednášky... myslím, že všechno fungovalo nejlip jak mohlo, zvláště oceňuji spravedlivost, pro všechny stejné podmínky získání zkoušky i zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie II, stejně jako Fyz. chem. I, se rozhodně nedá označit jako lehký předmět, ale to nic nemění na faktu, že přednášky doktorky Zuskové by mohly sloužit jako vzor.
Vše vždy perfektně připraveno, materiály dostupné na internetu, pravidla zápočtu i zkoušky jasně a rozumně nastavena hned na začátku bez jakýchkoliv pozdějších změn. Paní doktorka je navíc velice milá a ochotná případné nejasnosti vysvětlit během konzultací. Prostě vše, jak by mělo být.
V krátkosti řečeno, jedna z nejlepších přednášek, jakou jsme zatím měli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2009, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Výborná přednáška, díky. Studenti v následujících letech by určitě ocenili, kdyby se povedlo doplnit poslední kapitoly reakční kinetiky do poznámek k přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2009, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Zatím nejlepší předmět, takhle by to mělo vypadat všude!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, Biochemie, bakalářské
Viz fyzikální chemie I (B) - Kvůli tomuto člověku jseM byl 6x vyhozen od zkoušky a tak na konci třeťáku se 147 kredity musím ukončit studium, jelikož mi chybí 5 kreditů z Fyzikální chemie I (b), 5 kreditů z Fyzikální chemie II (b) a 5 kreditů z laboratorních praktik z Fyzikální chemie. Bohužel si nemohu dovolit platit 27 500,- za semestr, abych dohnal tyto nesmyslné (a to jsem ještě slušný) předměty, které nejsou ani důležité, ať si každý tvrdí co chce, kdy chce. Jen doufám, že už na paní ''docentku'' nikdy nenarazím. Mimochodem, studuji biochemii a tu mám už kompletně splněnou, takže musím říci, že Karlově univerzitě už zůstalo opravdu jen jméno, to je asi všechno.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK