AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Róbert Gyepes, Dr., Ph.D. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2007, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Cvičení s docentem Gyepesem bylo podle mě velice příjemné. Strašně ochotný člověk...
doc. RNDr. David Havlíček, CSc. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.05.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
pan Havlíček je příliš benevolentní - pro studenty na první pohled výhoda (hlavně o písemkách), ovšem na konci se přeci jen tato benevolence negativně projevuje ve výsledcích zkoušek i u dalších předmětů
doc. RNDr. Vojtěch Kubíček, Ph.D. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2007, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Pan Kubicek je skvelym cvicicim. Vse perfektne vysvetlil a pripravil mne vyborne na zkouskovou pisemku z anorganicke chemie I (b).
RNDr. Irena Matulková, Ph.D. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, Chemie, bakalářské
Výuka probíhala trochu chaoticky, občas jsem měla pocit, že nevím co děláme a nejspíš to bylo umocněno tím, že jsme nedostávali žádná zadání s příklady, vzorci apod. a neměla jsem tedy zpětně se pořádně z čeho učit a učit se jen z postupu na nějaký typ příkladu, ke kterému nemáte zadání, není zrovna efektivní. Na druhou stranu doktorka Matulková vždy ochotně odpověděla na dotazy a nebyl problém poprosit o nějaké dovysvětlení k probírané látce v tu chvíli.
doc. RNDr. Zdeněk Mička, CSc. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
p. Mička je přednášející, který si odpřednáší (=přečte) svoje, neboli to co promítá na projektoru...každopádně jednička anorganika je dosti nesrozumitelná, ale to není až tak jeho chyba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2006, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
V Anorganickej chemii I bol pre mna najvacsi problem zohnat
vhodnu ucebnicu ktora by vysvetlila preberanu latku zrozumitelne
a ucelene. Ceska ucebnica do istej miery vychadza z Atkinsa/Shrivera
Inorganic Chemistry. Atkins je znamy svojim nestravitelnym stylom.
To mozem potvrdit, cita sa velmi tazko a aj napriek velkemu rozsahu
uz v prvych kapitolach chybaju dolezite podrobnosti bez ktorych
je ucivo nezrozumitelne. S ceskou ucebnicou je to podobne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.10.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Anorganická chemie docenta Mičky je zajímavá tím, že si sám napsal skripta, která si "opsal" na blány, které pak na přednáškách procházel. Poté, co jsem si zvyknul na jeho poněkud svérázně nezajímavý výklad, staly se jeho hodiny mojí libůstkou. Poměrně obtížné teorii anorganické chemie jsem od něj porozuměl jedna dvě. Navíc vychází víc než vstříc všem, kdo u něj dělají zkoušku. Říkám díky!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.12.2006, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Prednasky anorganicke chemie pod vedenim pana Micky sice nebyly nijak extra zajimave - prednasel to, co mel na folii, coz bylo zaroven i to, co bylo ve skritech, ovsem bylo to i to, co bylo nakonec na zkousce. Tedy, stacilo sledovat vyklad na prednasce, trosku k tomu pridat praci s jeho vlastnimi skripty (ty se mi pomerne libily, byly pro me dobre a srozumitelne napsane) a potom by mela byt zkouska pomerne v pohode.
Velmi kladne hodnotim jeho pristup ke zkousce - zvlaste: "zkousku bude moci kazdy delat v tom terminu, ktery mu bude vyhovovat, i kdyby tam melo byt 200 lidi" (podminka: zapsat se na prednasce).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2007, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Pan docent Mička u mě dokázal svým výkladem vzbudit zájem i o (pro mne) těžce pochopitelnou krystalografii a krystalochemii. Pokud jsem při učení ze kskript něčemu nerozuměl, na jeho přednáškách byla vždy tato látka velmi pdobře vysvětlena.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2007, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Přednášky docenta Mičky se prostě neobejdou bez jeho oblíbeného meotaru. Na přednášce promítá de facto opsaná skripta, a toto doprovází svým výkladem. Vpravdě osobitý způsob, ale když to funguje :-)Náhodou s obecnou anorganikou se podle mě popral vcelku dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.12.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Da se velice dobre logicky vetsina odvodit. jine casti ne ale neni to telefoni seznam (krome DnekonecnoH - zasveceni vedi).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2008, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Přihlašování na zkoušku probíhalo písemnou formou, což považuji za dost zastaralé.Uvítala bych možnost přihlašování přes Sis jako to funguje u ostatních předmětů.
prof. RNDr. Ivan Němec, Ph.D. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Celkem mě překvapila náplň tohoto předmětu. Krystaly, symetrie, bodové grupy,... čekal jsem to trošku jiné, ale to je můj problém. V popisu předmětu v SISu je to jasně napsané.
Ve zkoušce jsem pak čekal více teorie. Zkouška byla velice podobná druhému zápočtovému testu. Skripta jsem tedy přečetl v podstatě zbytečně :-) Sečteno podtrženo, předmět mi hodně rozšířil obzory v této problematice. Navíc zkouška byla hodnocena dost shovívavě (50% bodový zisk na trojku), za což jsem samozřejmě rád :-)
Jen mi přijde kreditové ohodnocení - 4 kredity - celkem nízké. Jedna přednáška týdně (1,5 hod), jedno cvičení týdně (1,5 hod), dva zápočtové testy a zkouška. Nevím, no. Jsou předměty za pět/šest kreditů, které takové nároky zdaleka nemají...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Přednášky docenta Němce byly ty nejlepší za celý semestr a pokaždé jsem se na ně těšila. Pan docent vše dostatečně vysvětlil, výklad byl poutavý, prezentace byly dostupné a vždy ochotně odpovídal na dotazy. Obtížnost zkoušky byla naprosto přiměřená probírané látce.
doc. RNDr. Daniel Nižňanský, Dr. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2007, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Strašne mily a hodny pan=o))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.12.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Pan doktor Nižňanský je výborný profesor, dokáže vystižně vysvětlit příklady a během cvičení jsme se dozvěděli i mnohé zajímavosti k dané problematice.
doc. RNDr. Pavel Vojtíšek, CSc. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.12.2006, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Asi muj nejoblibenejsi ucitel v prvnim semestru - vtipny (na jeho historku o uspesne vyrobe vodikove bomby v pate tride se neda zapomenout), vysel vzdy vstric, probirali jsme hlavne veci potrebne pro zkousku anebo to, co jsme si sami rekli a potrebovali procvivit. Casto jsme si ukazovali specialitky, chytaky, oblibenosti pana Micky apod. Delali jsme hlavne nazvoslovi, vypocty, symetrii a pak i krystalografii (tu jsme moc nechapali).
---, Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.11.2005, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Cvičení vedl pan Rudovský, který ale není v nabídce. K tomuto cvičení mohu říct jen to, že pro mě bylo mnohem platnější než přednáška. Připravilo přinejmenším na písemnou část zkoušky a celkově výrazně ulehčilo učení a rozšířilo chápání látky. Celkově považuju toto cvičení za nejkvalitnější v prvním semestru.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK