Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Černý, Ph.D. [31-162], Vodní ekosystémy [MB162P01, cvičení]
Rozhodně mě nadchly tyto exkurze, nikdy nezapomenu na ohrožené listonohy, nad kterými se v době naší návštěvy počínal klenout dálniční most, který je pravděpodobně odsoudí dříve či později k zániku.Praktické zkušenosti mi dají vždy více než jen teoretické přednášky. A taky je bezva pes pana přednášejícího!
Při exkurzích jsme se podívali na skutečně pěkné lokality. O to větší škoda byla, že jsme nebyli rozděleni do menších skupin a pohybovali se v davu osmdesáti lidí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vynikající! Hned bych jela znovu!
RNDr. Martin Černý, Ph.D. [31-162], Vodní ekosystémy [MB162P01, přednáška]
Zatím rozhodně nejzbytečnější předmět, co jsem měl tu čest absolvovat, a to jsem si říkal, že nic nudnějšího než molekulára už asi nepřijde. Aspoň člověk zjistí, čemu se člověk rozhodně nebude chtít dál věnovat. V mém případě tomu rozhodně napomohly nesympatie k přednášejícímu, jak jsem poznal u zkoušky, tak dokonce vzájemné nesympatie :). Ústní zkouška byla nejhorší jakou jsem zatím absolvoval, otázky byly dost nejasné, na čemž se shodnu i s řadou jiných studentů, ale asi jsme spíš natvrdlí... Jo a diskutovat o tom při zkoušce se nevyplácí...No trochu kritiky snad neuškodí, pan profesor má celkem velký "fanklub". Jinak zdravím, asi se ješte potkáme u zkoušky z ekologie, tak jsem si to snad moc u Vás nerozházel... :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Pan Černý dokázal přednáškou zaujmout a vpravit posluchače do prostředí se vším všudy. Jeho projev je neotřelý a živý. Vodní ekosystémy doporučuji i ostatním.
Dva příjemné skorojarní výlety za vodou stojatou i tekoucí. Cedníkování bahna, hledání pijavek, lovení kamomilů, brodění se studenou vodou, listonozi, žábronožky, děšení domorodů. Co víc si může terénní biolog přát?
Přednášku jsem si zapsal ze zájmu a líbila se mi! Jediné s čím zásadně nesouhlasím, je výsledek zkoušky, protože byly požadovány vědomosti, které nebyly probírány a logické uvažování nad problematikou (posouzení mnoha faktorů na výsledném fungování celku) bylo považováno za "náhodné tipování" a výsledek tak byl dán subjektivním dojmem mého vystupování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vodní ekosystémy mě opravdu zaujaly a nadchly. Látka je zajímavá a podle mě není přehlcena zbytečnými informacemi. Při přednášce se člověk i zasměje. Opravdu doporučuji.
Přednáška byla od obou vyučujících po všech stránkách vynikající. Jen stále nechápu proč má o jeden kredit nižší ohodnocení, než terestrické ekosystémy, které mají navlas stejný rozsah a navíc nejsou vůbec tak kvalitní.